Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline193 US$
Booking.com193 US$
eDreams193 US$
Travelocity193 US$
Trip.com231 US$
1 0891 094 av 1 550 omdömen
Omdömet skrevs 22 januari 2015

Rumstips: Room 312 is very lovely and a bit bigger than some others and boasts a balcony. 211 is very small but pleasant. 206 is nearly as big as 312 but lacks a balcony. Balcony is nice but not that necessary. Frankly,I'd rather be outside roaming the streets of Yafo than looking out at it!!
  • Restyp: Reste ensam
Omdömet skrevs 19 januari 2015 från mobil enhet