Agoda.com
Expedia.com198 US$
eDreams219 US$
Hurb279 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2018

Inför denna resa var det självklart att välja Sea Executive Suites igen. Fantastiskt läge vid stranden, supergod frukost, fina rum, trevlig och tillmötesgående personal, gott kaffe med tilltugg i lobbyn m.m. Vi återkommer gärna fler gånger. :-)

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Marcus N
SeaTelAviv, Public Relations Manager på Sea Executive Suites, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2018

Dear Marcus N,

Thank you for choosing Sea Executive Suites once again, and for submitting this lovely review.
We are honored to be your hotel of choice for your vacations in Tel-Aviv. It is wonderful to hear you enjoy your beachfront location, as well as our rich breakfast, rooms and complimentary snacks in the lobby. Thank you also for the the compliments to the staff. Your kind words are highly appreciated!
As always, it has been our pleasure to host you. We are looking forward to welcoming you back on your next visit to our city.

Warm regards,
Danielle Kalev
Guest relations team

Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Rent och fräscht, nyrenoverat stort rum som vi var mycket nöjda med.
Hotellet ligger väldigt bra till, nära till stranden men också till stan.

Det som skulle kunna vara bättre är utrustningen i köket. Lite mer tallrikar, bestick, knivar etc.

I övrigt mycket nöjd.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Orresnorr
SeaTelAviv, Guest Relations Manager på Sea Executive Suites, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2018

Dear Orresnorr,

Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share this lovely review.
I am delighted to hear you liked your room and found it spacious, clean and fresh - as you so kindly put it.
I am also happy you enjoyed our centralized location and proximity to the beaches of Tel Aviv!

We gladly provide any guest with extra plates and cutlery upon request, I am all hope you asked and received those as you needed.
I hope you had a wonderful time in Tel Aviv, it will be our pleasure to host you next time travel brings you back our way.

Warm regards,
Danielle Kalev
Guest relations manager

Omdömet skrevs 15 maj 2017

Vi åkte till Tel Aviv med ett kompisgäng och ville ha ett fräscht, rymligt hotell med bra läge nära stranden samt restauranger och uteliv. Vi var 7 pers och hade 2 stycken rum om ca 65kvm styck vilket gjorde att vi kunde sova bra utan att behöva trängas. Havsutsikt och balkong var också uppskattat, även om vi aldrig satt på dem.

Hotellet är ett slags lägenhetshotell med stora rum, så det var ganska lite gäster och personal, vilket var ganska skönt. Vi ville vara i fred, och vill ändå inte äta på ett hotells restaurang när vi är på semester.

Högst upp på hotellet fanns en stor roof-top terass med hot tub och lounge musik. Blev ett perfekt tillhål för lite afterbeach och chill.

Bonustips - testa fastfood-stället som ligger på hotellets baksida, och är öppet på vardagar. En av Tel Avivs bästa schnitzel

Rumstips: Be om havsutsikt, och försök att undvika rum som vätter mot byggnadsplatsen som ligger bredvid hotellet
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Fredrik S
Omdömet skrevs 31 augusti 2016 från mobil enhet

Inget man bör leta sig fram. Ganska vanligt. Goda juicer i tillbringare. Stället har en stor uteplats med utsikt över stranden. Bemötandet var slappt och trött i dörren men kyparen var trevlig och duktig och räddade upp situationen. Bra frukost för 100NS.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Kalle_from_Sweden
Omdömet skrevs 1 oktober 2013

Vi är supernöjda med hotellet! :-)
Trevlig och hjälpsam personal, rent och snyggt på rummet, frukosten var ganska enkel, men till full belåtenhet.
Man fick låna handdukar till beachen som var typ 50 m från hotellet, kan man ha det bättre?
Läget var för övrigt också bra, nära till shopping, caféer, restauranger mm...
Till slut; i den trevliga lobbyn kunde man koppla av med jätte gott kaffe och dessa mumsiga kakor utan kostnad.
Åker gärna dit igen!

Datum för vistelsen: september 2013