Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 23 januari 2019 från mobil enhet

Ett bra men stort och opersonligt hotell med läge alldeles intill stranden men med en svårfunnen lite ruffig entre. Rummen rena och mat OK på buffen. Frukosten riklig och en stor matsal. Personalen var vänlig och hjälpsam.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack ChS48
LaraM2763, Guest Relations Manager på Leonardo Art Tel Aviv, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2019

thanks for your feedback we will do our best to improve the things you wrote

Omdömet skrevs 24 november 2018

Hotellet ligger bra med närhet till strand och centrala staden. Konsten i alla korridorerna intressant. Frukosten var riktigt bra, buffé middagen varbra men blev tråkig efter några dagar. Alltid samma rätter utom fredag kväll. Personalen vid frukost och middag var duktig och trevlig. Receptionen var däremot inte alls tjänstvilliga eller trevliga.
Priset för enkelrum är exceptionellt högt . Takterrass och pool var stängda.
Mycket lyhört, det räcker om grannen har väckarklocka.

Rumstips: Välj rum långt bort i korridoren pga lyhördhet.
Datum för vistelsen: november 2018
Tack laoan
LaraM2763, Public Relations Manager på Leonardo Art Tel Aviv, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2018

thanks for your feedback

Omdömet skrevs 4 november 2018

Vi var på höstlov i Tel Aviv. Hotellet är placerat väldigt bra direkt vid strandpromenad och beach. Många restauranger i närheten. Fantastiskt att ta sig ut och springa på strandpromenad. Frukost ok men jag hade gärna sett mer färsk frukt och bort med konserv frukten. Servicen i reception mycket bra (fråga efter Sandra) hon fixar det mesta. Vi fick hjälp med alla utflykter till Jerusalem, Betlehem, Döda havet, Jeriko, Nasaret, Galileo, Jordan river och Tel Aviv med Jaffa etc. Dålig utsikt genom rummet men det bekom inte oss, som bara skulle sova i rummet.

Rumstips: Be om ett bra rum med utsikt mot havet om det är viktigt.
Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Edit1964

thanks for your feedback

Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Hotellet är egentligen helt ok men inte till de priser de tar. Hade priset per natt för det familjerum vi hade varit under 2000kr per natt inkl frukost hade mitt betyg förmodligen varit en fyra eller femma. Men nu kostade det 3500kr per natt vilket förpliktigar.

Rummet var slitet, huset är en låg konstig byggnad mer eller mindre ovanpå en motorväg. Frukosten är bra för ett tvåstjärnigt hotell.

TLV är dyrt, jag vet, men trotts detta är inte Art i närheten av att matcha de förväntningar som prisbilden sätter.

Sänk priserna eller renovera och höj standarden - your call :)

Datum för vistelsen: november 2017
Tack 743klasb
Shani Y, Guest Relations Manager på Leonardo Art Tel Aviv, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2017

Dear Guest,
We thank you for choosing to stay in our hotel and for taking the time to bring to your attention the issues that you liked and which were not satisfactory. The satisfaction of our guests is our top priority and we are doing our best to make their time enjoyable and meet their expectations. As a system that aspires to excellence, special attention is paid to the comments and insights of our guests, which are a significant part of the ongoing process of improving the level of service and product in our hotels.
We look forward to hosting you again.
Shani Guest Relations Manager Leonardo Art Hotel Tel Aviv

Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Smutsigt, dåliga sängar, urusel pool, märklig frukost, omysigt. Listan kan göras lång på saker som inte är bra med detta hotell. Läget är dock jättebra men inte ens det är tillräckligt att ens få en tvåa i betyg.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack mattegeek743
Svar från företaget:Svarade 25 september 2017

Dear Guest,
We look forward to hosting you again.
Shani Guest Relations Manager Leonardo Art Hotel Tel Aviv