Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com155 US$
Agoda.com155 US$
eDreams155 US$
Travelocity155 US$
Orbitz.com155 US$
CheapTickets155 US$
Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Litet familjärt med mkt trevlig persobal och service. God omfattande frukost och på kvällen snacks och complementaries i matsalen. Rent och fräscht på rum. 15min gratis massage ingår. Ligger bredvid Hilton park och ett stenkast fr strandpromenaden som är utmärkt att ta en löptur eller vandra på. En liten pärla. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack janolofs908
Atlas_Hotels_Israel, Guest Relations Manager på Shalom Hotel & Relax Tel Aviv - an Atlas Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2020

Hi Janolofs908; Thank you for your kind review and high score rating. We are delighted that you enjoyed our well-designed, modern room, our hotel's super location near to all that Tel Aviv has to offer and our helpful staff who go above and beyond to ensure guests have a memorable experience at our hotel.
It is nice to read that you enjoyed our hotel’s delicious breakfasts with our various offerings for different dietary needs.
Our complimentary ‘happy hour and massage’ are very popular. Great that you had the opportunity to enjoy them.
We do hope to welcome you back to one of our Atlas hotels!
Best Regards,
Estelle Hock – Guest Relations Atlas Hotels
Eti Krichevsky – General Manager, Shalom & Relax Hotel

Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Litet fint hotell med en mycket tillmötesgående personal. Rent och fräscht! En välfylld frukostbuffé och happy our tidig kväll med buffé. En härlig takterass för häng både dag och kväll. Nära till stranden och citypulsen.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Jenny-Ann S
Omdömet skrevs 25 juli 2016

Jättebra. Inget saknas, litet och familjärt, med snygg inredning och bra rum och frukost
Kan rekommenderas för ensam eller par. Lugnt läge men nära till stad och strand.
Trevlig yngre personal. Vi återkommer!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Yvonne T
Omdömet skrevs 3 juli 2014

Oerhört nöjda med personalen, läget, servicen och den fantastiska frukosten. Bra läge till allt och en underbar takterrass där man kan ta det lugnt på eftermiddagen med ett glas vin eller två. Vi återkommer definitivt igen.

Datum för vistelsen: april 2014
1  Tack Evers_12
Omdömet skrevs 13 maj 2013

Ett mycket härligt hotell med mycket trevlig personal, fantastisk frukost och en väldigt mysig takterrass där man kunde njuta av den vackra utsikten och solnedgången!
Kommer gärna och besöker denna härliga stad samt hotell igen!

Datum för vistelsen: april 2013
Tack Gosen