Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams155 US$
Expedia.com155 US$
Agoda.com155 US$
Trip.com155 US$
Travelocity155 US$
Orbitz.com155 US$
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Litet fint hotell med en mycket tillmötesgående personal. Rent och fräscht! En välfylld frukostbuffé och happy our tidig kväll med buffé. En härlig takterass för häng både dag och kväll. Nära till stranden och citypulsen.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Jenny-Ann S
Omdömet skrevs 25 juli 2016

Jättebra. Inget saknas, litet och familjärt, med snygg inredning och bra rum och frukost
Kan rekommenderas för ensam eller par. Lugnt läge men nära till stad och strand.
Trevlig yngre personal. Vi återkommer!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Yvonne T
Omdömet skrevs 3 juli 2014

Oerhört nöjda med personalen, läget, servicen och den fantastiska frukosten. Bra läge till allt och en underbar takterrass där man kan ta det lugnt på eftermiddagen med ett glas vin eller två. Vi återkommer definitivt igen.

Datum för vistelsen: april 2014
1  Tack Evers_12
Omdömet skrevs 13 maj 2013

Ett mycket härligt hotell med mycket trevlig personal, fantastisk frukost och en väldigt mysig takterrass där man kunde njuta av den vackra utsikten och solnedgången!
Kommer gärna och besöker denna härliga stad samt hotell igen!

Datum för vistelsen: april 2013
Tack Gosen
Omdömet skrevs 12 april 2013

Redan från incheckning känner man att här är ett hotell där alla bryr sig. Rent och snygga rum. Efter en god natts sömn och en fantastisk frukost är man redo för en av de häftigaste städerna i världen! Återvänder gärna igen!

Datum för vistelsen: april 2013
Tack MartinG462