Kostnadsfri avbokning till den 21-03-11
Expedia.com169 US$
Trip.com193 US$
getaroom.com202 US$
Omdömet skrevs 18 november 2019 från mobil enhet

Bra boutiquehotell! Bra läge . Nära stranden, bra service. Frukosten liten och god. Trevlig familjär stämning . Studio-rummet var bra storlek och fräscht. Allt fanns som man behöver. Strykjärn, kaffe/te, micro och liten kyl, hårtork och basprodukter. Lugn gata. Nära även till de trevligaste kvarteren och restaurangerna (uppför Allenby, etc) takterrass med gratis vin och snacks 18-20, toppen!!! Fanns cyklar att låna, mkt bra! Personalen var tillgänglig och proffsig.

Minus: sängen var lite för hård för mig och saknade bäddmadrass. Lite för stort sängbord så man kunde inte öppna garderoben helt. Dörren var inte så tät (inte samma byggstandard som
Sverige så säkert samma överallt) , ljud hördes ut i korridoren. Alla som bodde var lugna gäster , mest medelålders par/äldre grupper så blev inte störda dock!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Charlotte N
VictoriaJ1587, Manager på The Savoy Tel-Aviv Sea Side, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2019

Dear Charlotte,
Thank you for your nice review.
We are pleased to know that you enjoyed your stay at the Savoy, and we will be happy to welcome you again.

Omdömet skrevs 10 oktober 2019

Mysigt boende en gata från Jerusalem Beach. Fina rum sköna sängar. I hörnrummen 2 mindre balkonger som inte gick att sitta 2 personer på. Dock kunde man öppna upp skjutfönster på båda sidor så det blev ett "uterum". Tänk på att många andra rum har utsikt rakt in i huset mitt emot. Trevlig och hjälpsam personal. Bra frukost mellan 7.00-11.00. Gratis strandhanddukar. Happy hour på takterassen sön-tors 18-20 var supermysig. Gott plock med vin, Melon, kalkonskivor, bröd, oliver och mycket mer.....helt gratis. Kan bara rekommendera detta hotell!!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack mjmaxb
VictoriaJ1587, Manager på The Savoy Tel-Aviv Sea Side, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2019

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write such a wonderful review.
We will be happy to welcome you again during the next stay at Tel Aviv.

Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Ett riktigt trevligt litet hotell i stort sett på stranden i Tel Aviv.
Trevlig och hjälpsam personal.
Bjuder på kaffe och kall dricka dygnet runt i den öppna receptionen.
Bjuder även varje kväll på vin och snacks på hotellets tak, ovanligt och trevligt.
Små och rena rum med en av de bästa duschar som jag haft på ett hotell.
Kan varmt rekommenderas, särskilt med att priset är klart överkomligt.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Per Ö
VictoriaJ1587, Manager på The Savoy Tel-Aviv Sea Side, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018

Dear Guest,
Thank you so much for this fabulous feedback!

Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

När vi valde ett hotell i Tel Aviv var det viktigt med ett nära läge till stranden. The Savoy Sea Side erbjuder ett otroligt bra läge, fräscha rum, sköna sängar och bra service. Hotellet erbjuder bland annat gratis beach-handdukar och cyklar.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack carlsR7909SC
Victoria J, Manager på The Savoy Tel-Aviv Sea Side, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2018

Dear Carl,
Thank you for sharing about your stay, It makes us happy to know that you had a great time. Come back soon.

Omdömet skrevs 13 maj 2015

Jag och min flickvän bodde på Savoy under en härlig weekend förra veckan. Fina nyrenoverade rum som städades mycket bra. Skön säng!
Mycket trevlig och hjälpsam personal som tipsade om bra restauranger bortom turistfällorna. Be om en karta så markerar dom trevliga ställen och bokar gärna bord.
Kan varmt rekommendera detta hotell.

Bra frukost samt trevlig takterrass ska tilläggas.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Daniel N
VictoriaJ1587, Manager på The Savoy Tel-Aviv Sea Side, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2019

Dear Guest,
Thank you for your nice review.