Dan Boutique Jerusalem(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 186 US$/natt.

Mount Zion Hotel(Jerusalem)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 251 US$/natt.

Villa Ba Moshava(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 197 US$/natt.

Eldan Hotel(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 199 US$/natt.

City Center Jerusalem(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Abraham Hostel Jerusalem(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 45 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 45 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Crowne Plaza Hotel Jerusalem(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
CrownePlaza.com
  • Pool
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 173 US$/natt.

The Inbal Jerusalem(Jerusalem)
1 152 US$
Priceline
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 384 US$/natt.

Eyal Hotel(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 163 US$/natt.

Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 499 US$/natt.

Omdömet skrevs 28 mars 2016 från mobil enhet

Mycket fräscht hotell!! Fina rum med en mycket hög standard och väldoftande nyans. Otroligt modern och innovativ matsal med ett stort utbud med varierande mat samt stor tillgång till valmöjligheter!
En sak som jag saknar är dock en pool, lägg till det och det blir 10/10

Bodde här: mars 2016
Tack Hanna N
carmelmpark, Manager på Hotel Prima Park, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2016

Dear Hanna,

we are so pleased to see your review ,
wishing to stay up to our guest expectations in all times
it is so great to see that you loved our hotel and restaurant .

looking forward to hosting you again in Jerusalem

Regards,

Omdömet skrevs 28 mars 2016 från mobil enhet

Riktigt bra mat(speciellt deserterna) och fina rum. Matsalen är stor och har en unik stil. Hotellet har också bra förbindelse med resterande Jerusalem med spårvagn. 5 minuter bort finns också en park som man kan utöva diverse sporter i eller ta en promenad om man vill komma ifrån storstaden.

Bodde här: mars 2016, reste med vänner
Tack Sara M

Dear Sara,

Thank you kindly for taking the time to write your comments on your stay,
We are so pleased you enjoyed the service and the variety and taste at the restaurant. We hope you will come back to stay with us again.

Best regards,

Omdömet skrevs 28 mars 2016 från mobil enhet

Detta hotellet rekommenderas varmt. Ett av de bästa hotellen jag varit på. Det har en fräsch inredning, fina toaletter/badrum, sköna sängar med himmelska lakan och riktigt god mat (av det lite mer exklusivare stilen). Personalen är mycket hjälpsam.

Det som möjligtvis kan dra ner intrycket lite är avsaknaden av pool, men man får fritt inträde till ett närliggande hotell om så önskas. Likaså är utsikten kanske inte den vackraste, men det gör inget då det är en mycket trevlig insida på hotellet.

Bodde här: mars 2016
Tack Rebecca M

Dear Rebecca ,

Thank you for taking the time to post such a nice comment about our hotel.
We are glad that you enjoyed your stay, hotel staff service, the food and beverage and amenities of Prima Park hotel.

hope to see you soon in Jerusalem

all the best,

Omdömet skrevs 4 mars 2016

Jättebra service och bemötande, särskilt av Lubana(?), vilken gav det där lilla extra i trevligt sätt! Annars var det en stor variation på maten, väldigt snyggt upplägg med skyltar som angav vad det var för något. Ett hotell att rekommendera, absolut.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Ingvar M
carmelmpark, Manager på Hotel Prima Park, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2016

Dear Ingvar ,

Thank you for taking the time to post your kind words.
We are so happy you were able to enjoy our hotel and your trip to Jerusalem
We hope you will return and stay with us again.

All the best ,

Omdömet skrevs 4 oktober 2015

Fördelar: Ligger nära spårvagnen + man känner sig inte otrygg.

Internet är visserligen långsamt men man kan ha flera apparater igång samtidigt och man behöver inte ange lösenordet igen.

Efter det är det mest nackdelar. Exempelvis var det en stor smutsfläck på lakanen när jag anländer (och det är inte en fläck som inte går bort i tvätten utan riktig smuts). Hela hotellet känns ofräscht - exempelvis var vi många i konferenssällskapet som kommenterade att porslinet vid frukosten var smutsigt. Det var inte bara enstaka tallrikar utan detta gällde även glas, koppar och bestick.

Frukosten var under medel och särskilt dålig under sabbaten. Då fick de inte använda värmeplattor till kaffekannan utan den ställdes ut och blev snabbt kall.

Barn spelade relativt aggressiv fotboll i lobbyn.

Två av dagarna fick jag säga till om påfyllning av tvål (man fick bara en liten inslagen i papper).

Dörren till rummet måste kraftfullt smällas igen för att gå i lås.

Kassaskåpet på rummet är för litet.

Checkout är redan klockan 11.

Om du inte är djupt troende och behöver en sabbatshiss och sabbatsfrukost skulle jag rekommendera ett annat hotell.

Dessutom: Ska du på konferens på ICC så luras inte att det ligger nära (det ser nämligen ut som ett kort avstånd på kartan). Det är 11 minuters gångväg för det är vägar och intensiv trafik överallt och man måste gå runt.

• Bodde här: september 2015, reste i arbetet
1  Tack P___189852
Hilla Y, Deputy General Manager på Hotel Prima Park, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2015

Dear guest ,

Thank you for posting your feedback as we are always striving to improve our guests' experiences with us.
Providing a better service is our goal
We hope you will return to experience the hotel in the future and give us a second chance to show you a better experience .

Thanks again for your comments.

Hilla