Dan Boutique Jerusalem(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 191 US$/natt.

Mount Zion Hotel(Jerusalem)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 243 US$/natt.

Villa Ba Moshava(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 194 US$/natt.

Eldan Hotel(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 51 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 51 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 285 US$/natt.

Abraham Hostel Jerusalem(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Crowne Plaza Hotel Jerusalem(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 153 US$/natt.

City Center Jerusalem(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 109 US$/natt.

The Inbal Jerusalem(Jerusalem)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 384 US$/natt.

Eyal Hotel(Jerusalem)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Waldorf Astoria
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 533 US$/natt.