15 personer tittar på det här hotellet
Vio.com
Priceline152 US$
Orbitz.com193 US$
Omdömet skrevs 2 januari 2022

Hotellet ligger väldigt bra till promenad avstånd till de flesta sevärdheterna. Väldigt mysig hotell stort rum med bra utrymme. Jätte hjälpsam personal. I det hela stora vi var väldigt nöjda och rekommenderar detta hotell .

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack Semester1231
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Underbar och tillmötesgående bemötande. Man känner av positiva atmosfären redan vid ingången. Centralt belägen i hjärtat av Istanbul skulle man kunna säga.....Nära till sevärdheter som Blå Moskén, Hagia Sofia Moskén, Gulhane parken, Sultan ahmet torget, den omtalade och beryktade Grandbazar, offentliga kommunikationen pendeln o tågen.
Verkligen ett hotell jag mer än gärna återkommer i mina Istanbul besök. Tack för allt fina och gästvänliga personalen som jobbar där.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack aysefee
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Jättenöjd med hotellet, jättefina historiska detaljer. Bra service, rekommenderar starkt. Ligger centralt och ganska nära till sultan ahmet och eminönu. Lätt att hitta fram. Passar bra för familjer…..

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 387efekane
Omdömet skrevs 2 november 2019

Ett mycket bra och fint hotell. Mycket trevlig personal och bra service. Skön säng och bekväma rum. Frukosten var också mycket bra. Alla på hotellet var mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Bra läge. Promenadavstånd till alla sevärdheter. Mysiga caféer och restauranger i närområdet.

Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack Kristina Ö
Yasmak Hotels T, Genel Müdür på Romance Istanbul Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2019

Dear Kristina Ö,

We are so happy to read your comments following your recent stay at The Romance Istanbul Hotel. It is so pleasing to hear that we met your expectations. Looking forward to having you back for another wonderful stay.

Warm Regards,

Romance Istanbul Hotel,

Omdömet skrevs 30 oktober 2019

Vårt första besök här i Sultanahmet. Hotellet är på en fantastisk plats. Nära till ALLT. Bra kommunikation. Hotellet har ett bra utbud med både mat,resturang ,spa och avkoppling, otrolig fin service. Rummet är underbart med fina detaljer som får en att förflytta sig tillbaka i tiden.
Frukosten är mycket god , spa området är väldigt avkopplande, personalen är underbara och är familjära.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack Ebruiy

Dear Ebruiy,

Many thanks for your kind words following your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and pleased to read your review about our staff, rooms,the spa and breakfast. We would love to welcome you back here again on your upcoming trips.

Warm Regards,

Romance Istanbul Hotel,