Hayriye Hanim Konagi Hotel(Istanbul)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 57 US$/natt.

Trip.com
  • Fri parkering
Orbitz.com
Rixos Pera Istanbul(Istanbul)
Basileus Hotel(Istanbul)(Mycket prisvärt!)
HotelsClick
  • Restaurang
Titanic Business Kartal(Istanbul)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
HotelsClick
Omdömet skrevs 6 oktober 2015

Skriver sällan kommenatrer på Hotell jag bott på men detta var ett fantastiskt boende. Genuin atmosfär med toppstandard, utan att det blir för mycket. Enastående god frukost och outstanding spa-avdelning som t.o.m bjuder på provmassge 20 min.
Personalen var ändå det som påverkade oss mest. Väldigt professionella och hjälpsamma utan att det blir över drivet. Proffsigt och ingen kommer att bli besviken på detta boende.

Mattias & Camilla

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
1  Tack Mattias F
Faruk_Boyaci, Owner på Sirkeci Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2015

My Dear Guest ;

Tack så mycket för att hedra oss med dina vänliga kommentarer och bli en del av vår globala familj . Det är mycket viktigt att höra att du hade en glädjande vistelse på vårt hotell .

Jag hoppas få se er igen i Istanbul med oss i Sirkeci Mansion Familj .

Vänliga hälsningar,

Faruk Boyaci
Ägare av Sirkeci Mansion

Omdömet skrevs 22 oktober 2014

Mitt i hektiska stan finns en liten lugn gata alldeles intill en stor park. Där ligger detta mysiga lilla hotell. Området är lugnt och jag gick trygg hem på kvällarna. Nästan ingen trafik i nära anslutning till hotellet. Personalen månar mycket om gästerna. Jag kände mig omhändertagen på ett professionellt sätt. De har en massa gratis extra arrangemang för dem som önskar. Maten är mycket god i restaurangen. Ta med badkläder så att du kan njuta av hamam, bastu och simbassäng. Det finns gym för den som önskar.

• Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
Tack Suzan U
Sirkecigroup, Sahibi på Sirkeci Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2014

Dear Mrs. Suzan,

My Dearest Guest,

I cannot tell how exciting it is to read your review. Thank you very much for honoring us with your kind comments and becoming a part of our success.

I hope to see you again in Istanbul with us.

Kind Regards,

Faruk Boyaci

Omdömet skrevs 19 oktober 2014

Idealiskt hotell för en långweekend. Perfekt läge nära Gulhaneparken. Trevliga aktiviteter som gratis ost och vinprovning samt matlagningskurs. Rummen helt ok med bra standard och sköna sängar. Relaxavdelningen med hamam besökte vi två kvällar. Personalen vänlig och mån om att man trivs som gäst. Kommer definitivt välja sirkeci mansion när vi besöker Istanbul nästa gång.

• Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
Tack Magnus L
Sirkecigroup, Owner på Sirkeci Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2014

My Dear Guest,

Thank you very much for staying at Sirkeci Mansion!

It makes me very happy to read that my enitre team was able to facilitate a pleasant stay for you and your dear family. Now that you have experienced the beauty of our city and enjoyed our services, we do hope to see you back at Sirkeci Mansion.

Please feel free to contact us for any assistance you need with regards to possible future travel plans to Istanbul or Turkey.

Best Wishes from Sirkeci Mansion Family in Istanbul,

Faruk Boyacı

Omdömet skrevs 10 mars 2013

Välbeläget hotell med mycket hög servicegrad och en känsla av äkta gästfrihet. Mycket bra gratisaktiviteter som matlagningskurs och guidade turer - vi fick en egen mycket intressant guidning i ett område som vi annars inte kommit till. Jättetrevlig personal. Frukosten var helt underbar, både för den som vill äta nyttigt och den som vill starta viktökningen redan på morgonen. Hotellet ligger centralt med gångavstånd till alla turistattraktioner. Ett gym och en liten pool gav också mervärde. Hotellet har också transportservice till flygplatsen för samma pris som taxi, och hjälper till med sånt som att posta brev, köpa spårvägspolletter och biljetter till olika arrangemang.

Tips för att välja rum: Vi bad om rum med separata sängar och fick ett verkligt rumligt rum.
  • Bodde här: mars 2013, reste med vänner
Tack Kerstin D
Sirkecigroup, Owner på Sirkeci Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2014

Faruk Boyacı

My Dear Guest;

Thank you very much for honoring us with your kind comments and becoming a part of our global family. It is very important to hear that you had a pleasing stay at our hotel.

I hope to see you again in Istanbul with us in the Sirkeci Mansion Family.

Kind Regards,

Omdömet skrevs 9 maj 2012

Sirkeci Konak hotel var helt fantastiskt - mysigt, familjärt man blev väl omhändertagen från första stund av vänlig och trevlig personal.
När vi kom fick vi information om vad som fanns på hotellet - restauranter 2 st en fisk o en turkisk. Aktiviteter bl a - guidad tur - vinprovning - eftermiddags te med tilltugg - allt utan kostnad.
Frukosten jätte bra med bl a färsk frukt varje dag. Vi åt på den turkiska restauranten 2 kvällar- helt fantastiskt god mat och väldigt goda turkiska viner.

När vi åkte hem fick vi alla en present och blev avvinkade av personalen.

Läget jättebra i gamla delen med spårvagn i närheten, lätt att åka iväg med.

Vi rekommenderar varmt detta hotell och att åka till Istanbul en helt fantastisk stad.

• Bodde här: april 2012, reste med vänner
1  Tack Spararna