• Restaurang
Hayriye Hanim Konagi Hotel(Istanbul)(Mycket prisvärt!)
Trip.com
  • Fri parkering
Hilton
  • Restaurang
  • Frukost ingår
Titanic Business Kartal(Istanbul)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Cancelon
Omdömet skrevs 17 oktober 2014

Vi besökte Istanbul för 5 dagar i oktober 2014 och bodde på detta hotell. Storleken på rummet är helt ok, och vi betalade inget extra för säkerhetsskåpet på rummet. Wifi på rummet fungerade utmärkt. Personalen var mycket vänliga och hjälpsamma med att tillgodose våra behov och önskemål. Hotellmanager Yusuf hjälpte oss varje morgon med planering av dagsaktiviteter och receptionisten Latife var alltid glad och hjälpsam. Servicen är en av de bästa jag någonsin upplevt. Placeringen av hotellet är perfekt med gångavstånd till Topkapi, Hagia Sophia, Blå moskén, spårvagn, Grand Bazaar, Egyptiska/Spice Bazaar, Basilica Cistern och hamnen. Du kan hitta en hel del restauranger på hotellets gata, men jag rekommenderar varmt att äta på hotellet eftersom maten är väldigt god och personal väldigt positiva. Jag kommer definitivt bo på detta hotell vid min nästa besök i Istanbul.

• Bodde här: oktober 2014, reste med vänner
Tack amorina38
Omdömet skrevs 31 maj 2014

Detta charmiga, lilla hotell är mycket braoch får verkligen vår rekommendation. Beläget i hjärtat av gamla stan, har det perfekta läget - bara några steg från spårvagnshållplatsen och Topkapi Palace, mycket nära Hagia Sofia, Blå moskén och Basilica Cistern, Kryddbasaren och Galata bron). Det finns en hel del butiker, restauranger och caféer runt hotellet, också.
Rummen är mycket rena och fräscha, badrum rymligt, och du får alla bekvämligheter du behöver i rummet (tofflor, handdukar, tvål, duschtvål, schampo, hårtork, TV och gratis Wi-Fi). Dock var sängarna något hårda för vår smak. Vi hade frukost på hotellet och den var ok, dock var deras restaurangmeny mycket god.
Och sist, men det viktigaste, personalen är verkligen vad gör vistelse i Adora perfekt - de är väldigt gästvänliga, artig, hjälpsam, alltid leende och redo att svara på alla dina frågor och ge dig råd. Vi njöt av vår vistelse i hotell Adora!!!

Tips för att välja rum: Be att få ett rum högre upp o innåt gården
  • Bodde här: april 2014, reste med familjen
Tack Bim A
Omdömet skrevs 17 mars 2014

Läget var Fantastiskt, gångavstånd till Allt! Vänlig och hjälpsam personal. Frukosten var över allt förväntan. Charmiga och Rena rum, med mycket bra och Rymlig Dusch.

Rummen var små, med hårda sängar. Tyvärr SÅ fanns det INGEN restaurang utöver frukosten.

• Bodde här: april 2013, reste med vänner
Tack Lelle69
Omdömet skrevs 14 april 2013

Jättefint litet hotell med trevlig och hjälpsam personal. Rent och fräscht. Klart godkänd frukostbuffé. Perfekt läge med gångavstånd till hagia sofia, topkapi, blå mosken, basilika cisternen och stora bazaren. Stort plus för de fantastiska sängarna.

• Bodde här: april 2013, reste med vänner
Tack irrbloss
Omdömet skrevs 21 mars 2013

Litet hotell med familjär känsla. Perfekt beläget med gångavstånd till väldigt många sevärdheter. Frukost med mycket att välja. Ganska små rum, men välstädat och fint. Det bästa av allt är dock den underbara personalen, som tex Abdullah och Ramasan mfl, som tar sig tid att visa på kartan och berätta var man kan ta vägen. Mycket god service och vänlig atmosfär. Rekommenderas starkt. Här bor vi nästa gång med!

• Bodde här: mars 2013, reste som ett par
Tack Henken-Nazi