“Adora Hotel, Istanbul”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Adora Hotel
Rankad som nummer 302 av 1 160 hotell i Istanbul
Omdömet skrevs maj 31 2014

Detta charmiga, lilla hotell är mycket braoch får verkligen vår rekommendation. Beläget i hjärtat av gamla stan, har det perfekta läget - bara några steg från spårvagnshållplatsen och Topkapi Palace, mycket nära Hagia Sofia, Blå moskén och Basilica Cistern, Kryddbasaren och Galata bron). Det finns en hel del butiker, restauranger och caféer runt hotellet, också.
Rummen är mycket rena och fräscha, badrum rymligt, och du får alla bekvämligheter du behöver i rummet (tofflor, handdukar, tvål, duschtvål, schampo, hårtork, TV och gratis Wi-Fi). Dock var sängarna något hårda för vår smak. Vi hade frukost på hotellet och den var ok, dock var deras restaurangmeny mycket god.
Och sist, men det viktigaste, personalen är verkligen vad gör vistelse i Adora perfekt - de är väldigt gästvänliga, artig, hjälpsam, alltid leende och redo att svara på alla dina frågor och ge dig råd. Vi njöt av vår vistelse i hotell Adora!!!

Tips för att välja rum: Be att få ett rum högre upp o innåt gården
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: April 2014, reste med familjen
Tack Bim A

Omdömet skrevs mars 17 2014

Läget var Fantastiskt, gångavstånd till Allt! Vänlig och hjälpsam personal. Frukosten var över allt förväntan. Charmiga och Rena rum, med mycket bra och Rymlig Dusch.

Rummen var små, med hårda sängar. Tyvärr SÅ fanns det INGEN restaurang utöver frukosten.

• Bodde här: April 2013, reste med vänner
Tack Lelle69
Omdömet skrevs april 14 2013

Jättefint litet hotell med trevlig och hjälpsam personal. Rent och fräscht. Klart godkänd frukostbuffé. Perfekt läge med gångavstånd till hagia sofia, topkapi, blå mosken, basilika cisternen och stora bazaren. Stort plus för de fantastiska sängarna.

• Bodde här: April 2013, reste med vänner
Tack irrbloss
Omdömet skrevs mars 21 2013

Litet hotell med familjär känsla. Perfekt beläget med gångavstånd till väldigt många sevärdheter. Frukost med mycket att välja. Ganska små rum, men välstädat och fint. Det bästa av allt är dock den underbara personalen, som tex Abdullah och Ramasan mfl, som tar sig tid att visa på kartan och berätta var man kan ta vägen. Mycket god service och vänlig atmosfär. Rekommenderas starkt. Här bor vi nästa gång med!

• Bodde här: Mars 2013, reste som ett par
Tack Henken-Nazi
Omdömet skrevs mars 13 2013

Mycket nöjd med vistelsen, mycket vänligt och informativt mottagande av Mr Abdullah. Frukosten var riklig och innehöll det mesta som man skulle vilja ha. Servicen mycket bra med hjälp för att hitta matställen eller att fixa något som behövdes med rummet.

• Bodde här: Mars 2013, reste som ett par
Tack Goran_L_13
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Istanbulhotell
Hotel Black Tulip
Hotel Ilkay
Nr 84 av 1 160 i Istanbul
959 omdömen
Visa priser

Besökt Adora Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Adora Hotel

Adress: Hudavendigar Caddesi Erdogan Sok.No 14 - 16, Istanbul 34800, Turkiet
Region: Turkiet > Istanbul > Sultanahmet , Sirkeci
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice
Typ av hotell:
Nr 97 av Familjehotell i Istanbul
Nr 106 av Romantiska hotell i Istanbul
Nr 115 av De mest prisvärda hotellen i Istanbul
Nr 123 av Affärshotell i Istanbul
Prisklass: 316 kr - 642 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Adora Hotel 3*
Antal rum: 15
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Adora Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Adora Hotel Istanbul

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?