13 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline183 US$
Expedia.com184 US$
Hilton184 US$
Orbitz.com184 US$
Algotels203 US$
Omdömet skrevs 14 april 2022 från mobil enhet

Mycket bra städ av rummen, fantastisk frukost och personal på hela hotellet. Väldigt ren hotel. Jag skulle verkligen rekommendera denna hotel. Cload 34 är rooftop restaurant med bra mat och fin utsikt över hela Istanbul. Jag kommer nog att komma tillbaka hit.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack FerhatC4
Bulent Tarlan, General Manager på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2022

"Dear FerhatC4,

Many thanks for placing your enthusiastic review of our property. I was delighted to hear you had much enjoyed our hotel and we managed to meet your expectations in so many aspects. Such feedback is most motivating for us.

It would be our pleasure if we could welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center in the not too distant future.

Best regards,

"

Omdömet skrevs 5 december 2021 från mobil enhet

Calisir emre made my vication the best, good hotell and good stuff, i like this place. See u soon.

Utan tvekan det bästa stället. Fråga efter emre calisir han kommer ta hand om er väl, bästa killen utan tvekan.

Datum för vistelsen: december 2021
1  Tack 84kakah
Bulent Tarlan, General Manager på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2021

Dear 84kakah,

Thank you for taking the time to share the details of your experience.

I will surely pass your kind compliments while adding my own appreciation to Emre for his heartfelt service.

Thank you again for your wonderful comments which are really helpful for the entire Hilton Bomonti team and encourage us to improve our services. Looking forward to welcoming you back soon.

Best Regards,

Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Allt var fantastisk, Kubra och Aydin på restaurangen var underbara , Devrim på reception var bäst!
Hogkan på entre var så snäll och professionell och hjälpsam hela tiden med ett leende, alla på concierge var så snälla och hjälpsamma..
Kan inte tacka alla med namn för ett underbart semester då stannade vi 18 dagar och troligtvis vi kommer igen!

Ulla Alvinberg

Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack 55ullaa
Marketing and PR Team , Diğer på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Dear 55ullaa,

Thank you for having chosen the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center for your stay in Istanbul and for taking the time to share your feedback.

I was pleased to see you had enjoyed your overall stay with us and I look forward to welcoming you back in the future.

With kindest regards,

Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

NAnxknsk selamnzjznzmöznznbznBnöşşnnxnnznnznznsnnnzmmcmcmxllsldlnxmmxlşömcnslslmdmsmsmmzmamzönxnmcşemdöndnxnxnxmlsldlslldlödmdmödösödlmcmmxmözösösödööxööxödödöçömcmşxçdçdçöxöççzöxmmxmxmöxömöşfşldllmcmöxş

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack ImamC10
Bulent Tarlan, General Manager på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2021

Sayın ImamC10

Sizi ağırlayabilme fırsatı bularak memnuniyetinizi öğrenmiş bulunmaktan onur duyduk.

En kısa zamanda tekrar misafirimiz olabilmeniz dileğiyle,

Saygılarımızla,
Bülent Tarlan
Genel Müdür

Omdömet skrevs 5 juli 2021 från mobil enhet

Alltid Hilton Istanbul Bomonti, idag har jag fått riktigt bra service av MR. Ali Kaan i restaurangen och han håller Hilton kvalitet som vanligt 1000 tack hilton Istanbul Bomonti Exclusive med bästa personal stort tack till alla på Hotel hilton Istanbul Bomonti fin service som vanligt 100% behåll fina kvalitet på service riktigt 5 ⭐⭐⭐⭐⭐.
Samir Altaiy
Rum 2609

Rumstips: Välja Hilton Istanbul Bomonti
Datum för vistelsen: juli 2021
3  Tack SamirAltaiy
Bulent Tarlan, General Manager på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2021

Dear SamirAltaiy,

Thank you for selecting Hilton Istanbul Bomonti for your recent visit to Istanbul and for taking the time to share your comments. I was delighted to learn that you had a memorable experience. Your kind compliments on the overall quality of service are very encouraging and much appreciated by the entire team.

We look forward welcoming you and your family back to the hotel please let us know should we ever be able to assist you.

Best personal regards,