14 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com188 US$
travelup.com201 US$
Travelocity188 US$
Orbitz.com188 US$
Algotels202 US$
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

NAnxknsk selamnzjznzmöznznbznBnöşşnnxnnznnznznsnnnzmmcmcmxllsldlnxmmxlşömcnslslmdmsmsmmzmamzönxnmcşemdöndnxnxnxmlsldlslldlödmdmödösödlmcmmxmözösösödööxööxödödöçömcmşxçdçdçöxöççzöxmmxmxmöxömöşfşldllmcmöxş

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack ImamC10
Bulent Tarlan, General Manager på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2021

Sayın ImamC10

Sizi ağırlayabilme fırsatı bularak memnuniyetinizi öğrenmiş bulunmaktan onur duyduk.

En kısa zamanda tekrar misafirimiz olabilmeniz dileğiyle,

Saygılarımızla,
Bülent Tarlan
Genel Müdür

Omdömet skrevs 5 juli 2021 från mobil enhet

Alltid Hilton Istanbul Bomonti, idag har jag fått riktigt bra service av MR. Ali Kaan i restaurangen och han håller Hilton kvalitet som vanligt 1000 tack hilton Istanbul Bomonti Exclusive med bästa personal stort tack till alla på Hotel hilton Istanbul Bomonti fin service som vanligt 100% behåll fina kvalitet på service riktigt 5 ⭐⭐⭐⭐⭐.
Samir Altaiy
Rum 2609

Rumstips: Välja Hilton Istanbul Bomonti
Datum för vistelsen: juli 2021
3  Tack SamirAltaiy
Bulent Tarlan, General Manager på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2021

Dear SamirAltaiy,

Thank you for selecting Hilton Istanbul Bomonti for your recent visit to Istanbul and for taking the time to share your comments. I was delighted to learn that you had a memorable experience. Your kind compliments on the overall quality of service are very encouraging and much appreciated by the entire team.

We look forward welcoming you and your family back to the hotel please let us know should we ever be able to assist you.

Best personal regards,

Omdömet skrevs 25 juni 2021

Bra service, rent och fräscht generellt.
Nära till flertalet restauranger i området.

Trevlig personal och gillar man träning så har hotellet ett gym av kvalite samt ångbastu och både inomhus samt utomhus swimmingpool.

Datum för vistelsen: juni 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
2  Tack milads967
Marketing and PR Team , Other på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2021

Dear milads967,

Many thanks for taking the time to comment on our property.

I was very pleased to read you were satisfied with the level of our service.

Look forward to welcoming you back to the Hilton Bomonti.

Best regards,

Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

OH stor tack Hilton Bomonti ni får blommor av mig för best service o vistelse ni är best i test tack till er alla som jobbar på Hilton Bomonti utan tvekan ni är best i Istanbul 100/100 bara Wow Tack

Datum för vistelsen: februari 2020
2  Tack SamirAltaiy
BTarlan, General Manager på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2020

Dear SamirAltaiy,

Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.

We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.

With kind regards,

Omdömet skrevs 26 oktober 2019

Vi blev rekommenderade detta hotell, vilket var lyckat. Vi valde tilllägget Executive, vilket innebär att man har gratis tillgång till afternoontee och liten buffé + vin,öl etc på kvällen mellan kl 18-20. Detta äter man längst upp i loungen med fantastisk utsikt. Rummen är väl tilltagna och även från dem har man en underbar utsikt. Hotellet ligger ca 1 timmes promenad till Sultanahmet, så vill man bo nära sevärdheterna så är detta inget bra val. Du kan åka tunnelbana, stationen ligger ca 10 min från hotellet. Detta gjorde vi, vilket fungerade perfekt. Servicen är utmärkt!

Rumstips: Välj Executive så får man ett rum mellan våning 23-33.
Datum för vistelsen: oktober 2019
2  Tack ingela s
BTarlan, General Manager på Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2019

Dear Ingela S,

Thank you for taking the time to write a response after your recent visit.

I was delighted to see you had much enjoyed your overall stay with us and I have taken the liberty to share your positive evaluation of the hotel with our Team.

I look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel soon.

Kind regards,