Omdömet skrevs 1 maj 2013

På en gågata ligger detta hotell. Gångavstånd till de flest sevärdheterna är ett stort plus. Vilket underbart bemötande när vi kom till hotellet!. Hade ett vanligt rum som var litet men allt fanns som man behövde. Rena handdukar varje dag och t.o.m badtofflor. Turkisk frukost. Underbar kakel på utsidan samt ottomansk inredning i receptionen och i allmänna utrymmen. Hade varit en fullträff med trevligare belysning samt färska blommor/ växter.

Tips för att välja rum: Välj ett dyrare rum om du tänker spendera en del tid på rummet.
  • Bodde här: april 2013, reste med vänner
2  Tack kuuza
Omdömet skrevs 29 april 2013

Vi var fyra som gjorde en week-end resa och då fungerade hotellet perfekt. Bästa tänkbara läge till alla aktiviteter. Perfekt service på hotellet. Vi fick hjälp med allt vi bad om. Rummen var tillräckligt stor och där fanns det man behöver. Städning och renlighet var utmärkt. Frukostbuffén var riktigt läcker och lägg där till bekväma stolar i frukostmatsalen gjorde denna måltid till en upplevelse.

Bodde här: april 2013, reste med vänner
Tack Jan-Olof A
Omdömet skrevs 21 april 2013

Bästa tänkbara hotell i Istanbul. Ligger mycket bra till för berömda sevärdheter. Rent, snyggt, bra frukost o inte minst ett mycket välkomnande, tack vare utmärkt personal i receptionen. Tack Dennis! Finns inget att klaga på. Vi återkommer!!

• Bodde här: april 2013, reste som ett par
1  Tack Freja1G_teborg
Omdömet skrevs 17 april 2013

Utmärkt läge med gångavstånd till många sevärdheter. Mycket trevlig och hjälpsam hotellpersonal.
Nära till spårvagn. Pool i källaren för de som vill ta ett dopp. Vi är mycket nöjda med detta hotell och återkommer gärna.

• Bodde här: april 2013, reste som ett par
1  Tack tinared
Omdömet skrevs 18 mars 2013

Ett bra hotell, gott mottagande av Deniz. Han talade om för oss allt som var värt att veta om vår vistelse.
Hotellet var rent o fint, testade även badet och det var helt ok.
Rummet är litet, fast rymmer det som behövs och sängarna är sköna att sova i.
Frukosten är turkisk, kanske inte vad vi är vana vid,fast det tycker jag om och det fanns mycket att välja på.
Vi hade gratis transfer till hotellet och fick betala 70 lira för transfern till flyget, väldig överkomligt och smidigt.
Många bra och billiga restauranger precis utanför dörren och gång avstånd till alla de obligatoriska sevärdheterna, båtarna som tar dig ut på Bosporen och till spårvagnen.

• Bodde här: mars 2013, reste med vänner
1  Tack Nicolina39