“Vackert men... ”

Boka i förväg
Mer information
42,00 US$*
och över
Privat halvdagstur: Imperial Istanbul - Hagia ...
Rankad som nr 7 av 1 159 saker att göra i Istanbul
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Enligt min make har det tidigare funnits mer vatten och även fiskar vilket gjorde att effekten blev större. Men det var vackert, även utan. Jag hoppas att de fyller på när renoveringen är klar.

Tack Kaleida W

Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

Var lite skeptiskt då detta är en stor turistattraktion men det var klart mäktigt. Välorganiserat och även om kön såg lång ut, så var det inte så farligt

Tack Tomas L
Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Av de ställen jag var på i Istanbul var det det sjunkna palatset som imponerade mest. Helt oansenligt vid nedgången och när man kommer ner, detta fantastiska utrymme. Mäktigt att gå runt och betrakta pelare och utsmyckning och tänka på att man byggt detta som ett vattenmagasin.

1  Tack Leif N
Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Väldigt coolt att gå runt i en gammal vatten cistern som byggdes på 500 talet. Det var en upplevelse!

Tack 517annicar
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

Svalt och skönt. Helt ok med info på engelska för oss som inte valde guidad tur. Absolut värt ett besök.

Tack Cecilia B

Resenärer som tittade på Det sjunkna palatset tittade också på

Besökt Det sjunkna palatset? Berätta vad du tyckte!