“Läskigt men samtidigt spännande!”

Det sjunkna palatset
Boka i förväg
Mer information
42,00 US$*
och över
Privat halvdagstur: Imperial Istanbul - Hagia ...
Rankad som nr 7 av 1 167 saker att göra i Istanbul
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Väldigt läskig undre värld men spännande rundtur där man kan ta del av en historisk arv. Rekommenderar starkt ett besök hit om man gillar grottor :D

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Emre K

Omdömet skrevs 15 januari 2017 från mobil enhet

Jag friade till min blivande hustru på denna plats. Fridfullt, historiskt och i detta fall en romantisk plats. Så
Stilla och tyst, en bra plats att besöka för att vila från stadens hektiska puls.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack 475perb
Omdömet skrevs 11 december 2016

Det var intressant men kunde ha sluppit besöket och lagt tiden på annan sevärdhet. Såg knappt något för det var så mörkt.

Datum för upplevelsen: maj 2016
1  Tack saragV5315SL
Omdömet skrevs 22 november 2016 från mobil enhet

En helt magisk atmosfär att beskåda. Det är ett lugnt och harmonisk plats att besöka, när det är som lugnast. Lite otillgängligt med småbarn och barnvagn vid de långa trapporna.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack SuatKayan
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Väl värt ett besök
Mycket sevärt
Varit dit 2 gånger o blir
förvånad att det är är så vackert
Mysig belysning och fint med guldfiskarna som simmar runt

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack babsan049

Resenärer som tittade på Det sjunkna palatset tittade också på

Besökt Det sjunkna palatset? Berätta vad du tyckte!