“Feels like home”

Boka bord
Rankad som nr 20 av 15 819 Restauranger i Istanbul
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Sultanahmet

Trodde inte att jag skulle bli behandlad på ett så fint och uppmuntrande service. Med både låga priser och jätte extremet god mat jag kände mig som V.I.P även fast jag var där första gången. De ändrade musiken till vår sköna musik bara för att känna sig hemma och vi behöver inte prata om deras gratis Chai/te som inte får nog av även fast dom har kafe,drinkar och allt möjligt man kan tänka sig, jag trodde jag skulle besöka en ny restaurang varje dag men det får nog bli en annan gång jag har hittat den resturang jag har letat efter. Jag rekommenderar verkligen alla som inte vill missa att få god mat god service och efterallt notan var så låg jag bad dom höga priset efter jag tippade klart.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 749mustafai
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 190)

Omdömet skrevs 2 maj 2019 från mobil enhet

Maten smakade mycket bra och bemötande utav personalen var super bra. Jag kommer mer än gärna tillbaka och äter.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack Mmikaelan
Omdömet skrevs 2 maj 2019 från mobil enhet

Mycket god mat och trevligt bemötande, bra service och mysigt ställe. Kommer absolut tillbaka till detta underbara ställe

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack Sanneseeger
Omdömet skrevs 2 maj 2019 från mobil enhet

Jag och minna vänner var och åt. Vilket ställe! Både mat och servis så hjälpsamma. Lätt värt ett besök och gillar ni fisk så sattsa på den lätt bästa jag ätit

Datum för besöket: april 2019
1  Tack zandra2016
Omdömet skrevs 21 mars 2019 från mobil enhet

Väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Maten var också riktigt gott. Bland det bästa jag åt i Istanbul.

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack Herlik

Resenärer som tittade på Gulhane Sark Sofrası tittade också på

Besökt Gulhane Sark Sofrası? Berätta vad du tyckte!

Gulhane Sark Sofrası-information ursprungligen från Yellow.com.tr