Istanbul Golden City Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Grace Hotel(Istanbul)
  • Pool
  • Fri parkering
Bankerhan Hotel(Istanbul)
Anemon Galata(Istanbul)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs mars 22 2016

Fantastiskt fint hotell i ett lite slitet o tomt kvarter. Frukostmatsal och restaurang på 10 våningen med terrass och möjliget att sitta ute och äta. Fina rum och standard. 10 min promenad till spårvagn el pendel.

• Bodde här: Oktober 2015, reste med vänner
Tack Janta2016
GoldenCityHotel, Golden City Hotel Team på Istanbul Golden City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade mars 26 2016

Dear Janta,

Thanks for your good reviews.It was pleasure for us to make your stay comfortable. It is really very nice to hear that you enjoyed your stay here.Hopefully we will be able to show you our hospitality again in the future if you will be visiting Istanbul again.

Hava a fantastic day,
Best Regards,

Golden City Team

Omdömet skrevs oktober 15 2015 från mobil enhet

Rent, fräscht, ganska nytt, fantastisk utsikt från takterras. Fina rum med airkondition och bra sängar.
Området runtomkring lite ödsligt nattetid. Dagtid fullt med små typ järnaffärer. Dock nära till Galatabron och spårvagnar. Även nära till tunnelbanan.

Bodde här: Oktober 2015, reste med vänner
Tack ulfal
Omdömet skrevs juli 21 2015 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med detta hotell, enda nackdelen var sängarna. Upplevdes som något korta (?). Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Frukosten var toppenbra! Här kommer vi definitivt stanna igen! Promenadavstånd till den stora basaren.

Bodde här: Mars 2015, reste som ett par
Tack Carro89
Omdömet skrevs augusti 6 2014

Ett litet, men mycket trevligt hotell. Bra frukost på takterrassen där man har en underbar utsikt över gyllene hornet.Bara den utsikten är värt pengarna. Små rum, men det räcker om man inte är för kräsen. Mycket rent hotell, måste jag säga.
Läget på hotellet är mycket bra, om man vill utforska staden. Ligger nära gamla stan, samt taksim, endast 10 minuters promenad bort. Galatabron ligger ett stenkast bort,Galata tornet likaså.
Ett hotell där du får valuta för pengarna.
Rekommenderar starkt

Tips för att välja rum: Rum med havsutsikt rekommenderas , eftersom rummen är större än vanliga standardrum. Boka gärna ett hörnrum med utsikt över gyllene hornet,Galatabron
  • Bodde här: November 2013, reste som ett par
Tack Bulent76
GoldenCityHotel, Golden City Hotel Team på Istanbul Golden City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 19 2014

Hej Bulent,

Tack så mycket för din underbara översyn.
Vi är mer än glada att höra att du haft din vistelse och tjänsten på vårt hotell.
Vi hoppas att du kommer att välja oss igen på din nästa resa till Istanbul.

Med vänlig hälsning,

Golden City Hotel Team

Omdömet skrevs april 10 2014 från mobil enhet

1.personalen var otroligt rara.
2.hotellet i sig mycket trevligt.
3.bra frukost bra terass.
4.rummen och badrum fantastisk.
Allt med hotellet var bra DOCK...
Läget var inte bra. Det är i ett smutsigt område även om hotellet är ca 300 m bort från galata bridge. Det är ingen gata man vill gå på kvällen. En backe upp till istiklalstreet som är så brant att du inte kan längre känna benen efteråt.

Bodde här: April 2014, reste med vänner
Tack yagmur y
GoldenCityHotel, Genel Müdür på Istanbul Golden City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade april 26 2014

''translate''

Dear Yagmur,

Tack för din recension.
Vi är mycket glada att du haft din vistelse hos oss.
Vårt hotell ligger mycket centralt på en stor streeet, och som du sa att du kan gå överallt med promenad i en vy minuter.
Du har rätt att gatan som går till istiklal är mycket brant, men om du inte vill gå kan du ta tunnelbanan (stationer) eller tunnel (1 station).
Vi hoppas att se dig snart igen och skulle älska att vara värd för dig igen.

Hälsningar

Egemen SENYUVA