Omdömet skrevs 22 mars 2016

Fantastiskt fint hotell i ett lite slitet o tomt kvarter. Frukostmatsal och restaurang på 10 våningen med terrass och möjliget att sitta ute och äta. Fina rum och standard. 10 min promenad till spårvagn el pendel.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Janta2016
GoldenCityHotel, Golden City Hotel Team på Istanbul Golden City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2016

Dear Janta,

Thanks for your good reviews.It was pleasure for us to make your stay comfortable. It is really very nice to hear that you enjoyed your stay here.Hopefully we will be able to show you our hospitality again in the future if you will be visiting Istanbul again.

Hava a fantastic day,
Best Regards,

Golden City Team

Omdömet skrevs 15 oktober 2015 från mobil enhet

Rent, fräscht, ganska nytt, fantastisk utsikt från takterras. Fina rum med airkondition och bra sängar.
Området runtomkring lite ödsligt nattetid. Dagtid fullt med små typ järnaffärer. Dock nära till Galatabron och spårvagnar. Även nära till tunnelbanan.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack ulfal
Omdömet skrevs 21 juli 2015 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med detta hotell, enda nackdelen var sängarna. Upplevdes som något korta (?). Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Frukosten var toppenbra! Här kommer vi definitivt stanna igen! Promenadavstånd till den stora basaren.

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack Carro89
Omdömet skrevs 6 augusti 2014

Ett litet, men mycket trevligt hotell. Bra frukost på takterrassen där man har en underbar utsikt över gyllene hornet.Bara den utsikten är värt pengarna. Små rum, men det räcker om man inte är för kräsen. Mycket rent hotell, måste jag säga.
Läget på hotellet är mycket bra, om man vill utforska staden. Ligger nära gamla stan, samt taksim, endast 10 minuters promenad bort. Galatabron ligger ett stenkast bort,Galata tornet likaså.
Ett hotell där du får valuta för pengarna.
Rekommenderar starkt

Rumstips: Rum med havsutsikt rekommenderas , eftersom rummen är större än vanliga standardrum. Boka gärna ett hörnrum med utsikt över gyllene hornet,Galatabron
Datum för vistelsen: november 2013
Tack Bulent76
GoldenCityHotel, Golden City Hotel Team på Istanbul Golden City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2014

Hej Bulent,

Tack så mycket för din underbara översyn.
Vi är mer än glada att höra att du haft din vistelse och tjänsten på vårt hotell.
Vi hoppas att du kommer att välja oss igen på din nästa resa till Istanbul.

Med vänlig hälsning,

Golden City Hotel Team

Omdömet skrevs 10 april 2014 från mobil enhet

1.personalen var otroligt rara.
2.hotellet i sig mycket trevligt.
3.bra frukost bra terass.
4.rummen och badrum fantastisk.
Allt med hotellet var bra DOCK...
Läget var inte bra. Det är i ett smutsigt område även om hotellet är ca 300 m bort från galata bridge. Det är ingen gata man vill gå på kvällen. En backe upp till istiklalstreet som är så brant att du inte kan längre känna benen efteråt.

Datum för vistelsen: april 2014
Tack yagmur y
GoldenCityHotel, Genel Müdür på Istanbul Golden City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2014

''translate''

Dear Yagmur,

Tack för din recension.
Vi är mycket glada att du haft din vistelse hos oss.
Vårt hotell ligger mycket centralt på en stor streeet, och som du sa att du kan gå överallt med promenad i en vy minuter.
Du har rätt att gatan som går till istiklal är mycket brant, men om du inte vill gå kan du ta tunnelbanan (stationer) eller tunnel (1 station).
Vi hoppas att se dig snart igen och skulle älska att vara värd för dig igen.

Hälsningar

Egemen SENYUVA