7 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-16
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Priceline207 US$
Orbitz.com208 US$
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Bästa ställe, position mässigt, för att kunna hitta det nya och gamla Istanbul. Bästa hotel, otroligt mycket ren. Trevlig och glada personal. Jag vill verkligen ge hotellet mer än 5 stjärnor. Jag vill gärna rekommendera andra att besöka denna mysiga, hemtrevliga hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Sa A
WhiteHouseHotelIST, Owner på White House Hotel Istanbul, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2019

My Dearest Guest Sa A,

Thank you very much for your fantastic feedback about your recent stay at White House Hotel Istanbul .

Happy guests reviews are always a great start to the day.I am so pleased that our location was very convenient to explore the area of Sultan Ahmet.

Thank you very much for your great compliments about my team and rest assured that these have been passed on to my team. I can’t wait to welcome you back for another unforgettable stay with us.

Kind Regards,

Harun Cadirci
Owner / Manager

Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Vi fick bästa servicen på hotellet allt från rum, frukost, gästvänlighet och trygghet.
Maryam tog hand om oss under hela vår vistelse. Vi extra service utöver det som fanns. Tack alla. Ni är bäst
Vi kommer tillbaka

1  Tack saifadeena2019
Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Gudomlig god service och generös gästfrihet. Hjälpsam person som ville gästens bästa.
Bra tryck i duscharna . Nära till sevärdheter och bazarer.
Maryam var extra extra service minded. Bra frukostbuffé.

1  Tack FerasZ5
Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Jag har rest en hel del och detta hotel va bland de bästa 10/10.
Riktigt trevliga personal och god frukost som innehåller allt som man kan tänka sig. Extra god service fick vi av Meryem som alltid möte oss med ett leende
BOKA BOKA BOKA

1  Tack sivaz2019
Omdömet skrevs 14 januari 2019 från mobil enhet

Det är upplevelse att bo i White House Hotellet i Istanbul. Man blir omhändertagen, man möter alltid leende ansikten och viljan att hjälpa till. Vi fick presentation av hotellet vid incheckningen samt blev bjudna på färskpressad juice och sötsaker. Frukosten var underbar. Vid varje möte med personalen blev vi mötta som om vi var kungligheter. Det är antagligen hotellets koncept och vi tog mer än gärna emot det. Om du vill uppleva något extra, här är ett säkert kort!

Datum för vistelsen: januari 2019
1  Tack Sirpa K