“Utmärkt hotell med bra läge”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
White House Hotel Istanbul
Rankad som nummer 1 av 1 163 hotell i Istanbul
Omdömet skrevs juni 3 2014

Litet personligt hotell med bra service och bra läge till allt. Frukost på takterrassen med utmärkt vy går inte av för hackor. Restaurangerna runt hörnet håller mycket hög klass. Varför man inte behöver gå långt för att äta bra

• Bodde här: Maj 2014, reste med vänner
Tack 1978Stefan
WhiteHouseHotelIST, Owner på White House Hotel Istanbul, svarade på det här omdömetSvarade januari 17 2015

My Dearest Guest 1978Stefan ,

Thank you for sharing your precious reviews here about our hotel.
We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city.

Best Regards,

Omdömet skrevs november 21 2013

Det här är ett litet trevligt hotell med utmärkt läge, på en lugn sidogata, nära många sevärdheter. Det är gångavstånd till Hagia Sofia, Blå moskén och Topkapipalatset. I närheten finns flera trevliga restauranger.
När vi anlände till hotellet blev vi hjärtligt välkomnande av personalen. Under hela vår vistelse var de alla mycket trevliga, kunniga och hjälpsamma. Hela hotellet är mycket rent och välskött. Vårt rum var inte jättestort, men det fungerade utmärkt för vår vistelse. Väldigt bra med trebäddsrum där alla sängarna är "riktiga", och inte extrasängar, eftersom vi reser med ett stort barn.
Frukosten var vackert uppdukad i frukostrummet, med utsikt över Hagia Sofia och Blå moskén. Vi hade dock önskat oss lite fler sorters bröd, kanske på bekostnad av något färre sorters sylt. Det finns möjlighet att koka kaffe och te på rummet.
Vi saknade lite hyllor i garderoben, en mörkläggningsgardin och en sminkspegel i badrummet - annars var allt perfekt.
Hit kommer vi gärna igen!

• Bodde här: November 2013, reste med familjen
Tack Marta-Linnea9912
WhiteHouseHotelIST, Owner på White House Hotel Istanbul, svarade på det här omdömetSvarade januari 31 2015

My Dearest Guest ,

Thank you very much for sharing this post regarding your stay a the White house Hotel Istanbul and for your great comments. I'm delighted to read that you enjoyed your time with us and had a memorable experience in Istanbul. It made me extremely happy to read your kind comments on our staff being helpful and charming. As we always say, our people are our biggest asset at the White house Hotel Istanbul.

We hope you come back soon and visit us again...

Best regards,

Hotel Owner & Manager

Omdömet skrevs november 3 2013

För oss var det ett utmärkt hotell. Det är lagom stort och kändes personligt. Vi uppskattade närheten till flera av sevärdheterna och restaurangkvarteren, men ändå lite avskilt. Frukosten erbjöd både stor variation av mat och en härlig miljö. Ett av de mest prisvärda hotell som jag har bott på.

• Bodde här: Oktober 2013, reste med familjen
Tack Niclas B

My Dearest Guest ,

We hope you come back soon and visit us again...

Best regards,

Hotel Owner & Manager

Omdömet skrevs februari 26 2013

Mycket bra läge i "gamla stan" med gångavstånd till Hagia Sofia etc. Små men bra och fräscha rum. Mycket hjälpsam personal! Frukosten är ingen höjdare men helt okej - fin utsikt dock för frukosten serveras på taket. Jag fick ett bra pris genom att boka tidigt - och då var det här mycket prisvärt.

• Bodde här: April 2012, reste som ett par
2  Tack Boris068
WhiteHouseHotelIST, Owner på White House Hotel Istanbul, svarade på det här omdömetSvarade februari 12 2015

My Dearest Guest ,

I am Harun CADIRCI the Owner of the White House Hotel Istanbul. First of all I would like to thank you for taking your precious time to write a comment about our hotel. I am very happy to know that you had a nice accommodation experience at our hotel.
And thank you very much with giving such a detailed informations. And thanks again for the nice words about our staff. We are so much looking forward to host you on your next trip to our wonderful city.

Best Regards;

Omdömet skrevs februari 11 2012

Allt över förväntan, förutom frukosten som kunde vara bättre.

• Bodde här: Februari 2012, reste med vänner
1  Tack Helgsemester
WhiteHouseHotelIST, Owner på White House Hotel Istanbul, svarade på det här omdömetSvarade januari 24 2015

Best Regards;
Harun CADIRCI

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Istanbulhotell
Hotel Amira Istanbul
Neorion Hotel
Nr 7 av 1 163 i Istanbul
3 019 omdömen
Visa priser

Besökt White House Hotel Istanbul? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om White House Hotel Istanbul

Adress: Alemdar Mahallesi Catalcesme Sok No:21, Istanbul 34122, Turkiet
Telefonnummer:
Region: Turkiet > Istanbul > Sultanahmet
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 1 163 hotell i Istanbul
Prisklass: 765 kr - 1 397 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — White House Hotel Istanbul 4*
Antal rum: 22
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med White House Hotel Istanbul. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?