Kostnadsfri avbokning till den 22-02-04
Etrip
Trip.com150 US$
Priceline150 US$
Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Bra hotell i centrum av Colombo. Rummen mycket bra med fin utsikt över citykärnan med närhet till det mesta. Wi-fi fritt och fungerade bra även i rummen. Frukosten bra och ingår. Åt lunch en dag och där var servicen sådär.Rooftop bar med pool som som slår det mesta.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 9claesl
GeorgeK4578, General Manager på Mövenpick Hotel Colombo, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2018

Dear Claes
We appreciate your wonderful feedback and glad you had a great time with us. It was a pleasure having you here with us and do visit us again in the near future!

Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Rooftopp! Wow vilken bar och utsikt utöver det vanliga! Fantastiskt trevlig personal med bra och snabb service. Bör helt klart upplevas! Testa deras coconut milkshake, den är fantastiskt god! Värd ett besök endast för utsiktens skull!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Madeleine H
GeorgeK4578, General Manager på Mövenpick Hotel Colombo, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2018

Dear Madeleine H,

You certainly made our day with your fantastic feedback and delighted you had an amazing time at our Vistas rooftop bar. Thank you for visiting us and hope to see you soon!

Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Var och hälsade på Ishan uppe i baren och han var suverän! Bra flås där om man säger! Just denna kväll bestod av gin och tonic och rom och cricket! Desserten får bli någon slags afterparti drink! Sen blir det kväller!

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste ensam
Tack ChristianE2721
GeorgeK4578, General Manager på Mövenpick Hotel Colombo, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2018

Dear ChristianE2721,

Thank you very much for your lovely feedback and delighted you had an amazing time at our Vistas rooftop bar. Thank you for visiting us and hope to see you soon!

Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Jätte härligt hotell med lyxig känsla! Super personal som var serviceminded, genuint trevliga och otroligt hjälpsamma. Speciellt en kille vid namn Niranjan var någon att komma ihåg, super trevlig kille som dukads upp en härlig frukost för oss på rummet för en liten peng. Hotellet har en fantastisk pool och en rooftop bar som mixade goda drinkar för humana priser. Super trevlig personal även i baren. Hotellet får 10/10 och vi kommer att komma tillbaka för en vistelse!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack jaquelinerolf
George K, General Manager på Mövenpick Hotel Colombo, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2018

Dear jaquelinerolf,
It’s with utmost pleasure that we acknowledge your wonderful feedback of your stay with us. Your kind comments will certainly be passed on to Niranjan who will be happy to hear from you and we are delighted to note we exceeded your overall expectations. Thank you very much for staying with us and do visit us again!

Omdömet skrevs 26 maj 2018

Tillbringade en natt på hotellet. Hotellet är stort och har en internationell stil. Bagageservice till rummet. Rummet hade utsikt över staden, med fönster som täckte hela väggarna i såväl badrum som rum. Välstädat och sköna sängar. Tofflor och morgonrock på rummet. Duschprodukter fanns att använda. Rooftop bar och pool med vacker utsikt och möjlighet att se solnedgången över havet. Frukost med stort utbud. Det fanns möjlighet att förvara bagage på hotellet från utcheckning fram till avresa. Hotellet hjälpte till med taxi till nästa destination. Vi är mycket nöjda med vistelsen!

Datum för vistelsen: maj 2018
2  Tack Lovisa4
George K, General Manager på Mövenpick Hotel Colombo, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2018

Dear Lovisa,
We are delighted to learn you had a luxurious experience with us during your stay and that you enjoyed all our facilities. We strive to provide a 5-star experience for all our guests and it’s a pleasure to hear from our satisfied guests. Thank you very much for staying with us and do visit us again!