“SÅ gott!!”

Rankad som nr 46 av 713 Restauranger i Nha Trang
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Ätit här tre gånger inom loppet av fyra dagar, så bra varje gång! Bästa restaurangen jag varit på i Vietnam. Jättetrevliga och bra priser. Ni måste testa mangosalladen som förrätt, helt sjukt god! På taket finns även en rooftopbar, bästa hänget i Nha Trang.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Jenny B

Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Bästa vårrullarna på resan!

Vi beställde beef noodles, tamarindräkor, soppa, kyckling hot pot till huvudrätt. Allt smakade bra och priserna var överkomliga.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Jonas ö
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Efter två veckor med Vietfood ville jag äta nåt annat. Gick till Yen’s ändå. Åt vietnamesiskt. Oj! Så vällagat. Så rent å fyllt av smaker.

Lyhörd varm personal som försiktigt sa åt oss hur vi skulle äta de gudomliga pannkakorna när vi gjorde fel.

Toppenställe

Datum för besöket: december 2017
Tack Fredrik N
Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Vi åt middag här en kväll. Gott, prisvärd vietnamesisk mat. Då vi var missnöjda med vår hotellfrukost lade vi märke till att Yens serverade frukost. Vi provade nästa dag. Frukosten serverades några trappor upp på deras rooftop. Förvånansvärt gott och stora portioner.
Beställde in amerikansk frukost med bacon, ägg, juice och cappuccino. Över förväntan!

Datum för besöket: januari 2017
Tack Malinus1
Omdömet skrevs 7 maj 2016 från mobil enhet

Bra och fin mat, men ganska lite på tallrikarna.
Irriterande att försäljare tillåts komma in när man sitter och äter.
Det luktade ganska mycket avlopp när det blåste i en viss riktning, kanske bara idag?
Trafiken är alldeles bredvid så det tutar och låter från fordon som passerar.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Bjorn_Karlsson

Resenärer som tittade på Yen's Restaurant tittade också på

Nha Trang, Khanh Hoa Province

Besökt Yen's Restaurant? Berätta vad du tyckte!