“Fullständigt överskattat”

Lanterns Vietnamese Restaurant
Rankad som nr 39 av 864 Restauranger i Nha Trang
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Tveklöst den sämsta pho jag ätit i mitt liv. Rå lök och smaklöst. Servicen var stressig, och det märktes tydligt att vi måste äta fort och lämna stället omgående.
Det måste finnas bättre ställen att käka på i Nha Trang än detta. Finns det inte det så blir jag på riktigt orolig för framtiden i Nha Trang.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Joakim S
Skriv ett omdöme.Omdömen (4 812)

Omdömet skrevs 19 maj 2017

Trevlig miljö, full fart men de hinner ta beställningar och servera. Jättegod mat och billigt. Vi var här 2 gånger och båda gånger fick superbra mat.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Liz A
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Bokade bord på morgonen vilket var tur då det är konstant kö.
Trevlig, duktig personal med goda engelskakunskaper, god prisvärd mat och dryck, snabb service samt en trevlig stämning. Full pott för att vara i Nha Trang.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Fredrik P
Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Gick låna barnstol som passar lite äldre barn som sitter stadigt. Supertrevlig personal som var bra på engelska. Bra service även om vi som alltid, fick maten olika tillfällen. Min mat ok. Min partners god. Fick köa typ 20 min för att få bord så boka innan. Mkt populärt sen bra trip adv. Recensioner

Datum för besöket: januari 2017
Tack Iddde
Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Traditonell Vietnamesisk mat. Gott, fräscht och trevlig personal. Talar god engelska. Fräsch toalett.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Malinus1

Resenärer som tittade på Lanterns Vietnamese Restaurant tittade också på

Nha Trang, Khanh Hoa Province

Besökt Lanterns Vietnamese Restaurant? Berätta vad du tyckte!