“Egen öl”
Omdöme om Louisiane Brewhouse

Louisiane Brewhouse
Rankad som nr 50 av 688 Restauranger i Nha Trang
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Barhäng, Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 november 2017 från mobil enhet

Efter att rest runt i Asien flera veckor så blev jag en aning förvånad när jag gick förbi en restaurang som bryggde egen öl. Jag gick inte förbi utan direkt in och beställde en Red Ale, det var den godaste ölen jag druckit på den sidan av jordklotet. Maten var ok, och personalen var bra.

Tack Tomas E

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Utanför "bryggeriet" (ja man bryggde eget öl där) vid uteplatsen fanns en stor swimmingpool med bord och stolar på behörigt avstånd från vattnet . Trevligt ställe för mat och dryck en varm sommardag !

Tack 46erling46
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Här brygger man ölet inne på restaurangen och utanför finns många restaurangbord att välja bland. Även under byggnadens tak finns många bord ! Utanför finns en swimmingpool och runt denna flockas turister och lokalbefolkning. Lousiana Brewery är en plats alla turister finner !

Tack 46erling46
Omdömet skrevs 30 januari 2017 från mobil enhet

Provade deras ölavsmakningsbricka (4 olika typer öl). Bäst tyckte jag deras red Ale var. Åt även deras brochetta med shitake och chevre - mycket rikligt och gott. I jämförelse med kostnadsnivån i Ho Chi Minh är detta ett fynd / value for Money.

Tack Lars969
Omdömet skrevs 19 januari 2017 från mobil enhet

Billigare än att hyra stolar på stranden. Gratis frächa toaletter, supergod öl, bra mat, fin pool, hjälpsam personal. Fick ha stolarna till 15.30 därefter grats byta till stolar på stranden. Extremt mkt ryssar

Tack Iddde

Resenärer som tittade på Louisiane Brewhouse tittade också på

Nha Trang, Khanh Hoa Province

Besökt Louisiane Brewhouse? Berätta vad du tyckte!