Öppet i dag: 00:00 - 23:59

från 69,00 US$
från 35,00 US$
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bra och rolig guide, Eli
. Vi fick lära oss mycket historia. Rekommenderar en tripp, men är snäppet för mycket folk på helgen.

Tack Patrik B
Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Vi åkte på en heldagsutflykt till cu chi tunnlarna och Mekong delta, häftig utflykt och våran guide Sam var väldigt kunnig. Vi började dagen med att åka till cu chi tunnlarna där Sam berättade mycket om krigets historia och vi fick se området där tunnlarna finns, samt gå runt i tunnlarna.
Andra halvan av dagen tog vi en båt till Mekong delta där vi fick åka på en cyckeltur och åka båt genom kanalen.
Både guiden och turen får 10/10, mycket trevlig resa !

Tack 95pedramr
Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Toppendag med vår kunniga och roliga guide Sam. Vi blev hämtade på hotellet och åkte i en bekväm minibuss med stora bekväma säten. Cu Chi tunnlarna var en spännande upplevelse som följdes av en god lunch. Touren fortsatte till Mekong Deltat där vi fick besöka en kokosfabrik, cykla runt på ön och en fin båttur i floden. Vi är mycket nöjda med dagen och framförallt vår Guide Sam.

Tack majastiner
Omdömet skrevs 13 februari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt upplevelse som blev ännu mer autentisk tack vare Cong Tuan, som var var guide. Kan starkt rekommendera att åka på eftermiddags turen för att få riktigt upplevelse av någon som har varit där under kriget i 8år.

Tack Vedran C
Omdömet skrevs 13 februari 2020

Vi hade guiden Tuan och han var väldigt bra!! Han berättade bra historier och gjorde alla intresserade av guidningen! Såg också alla vilket jag tycker är en bra egenskap!

Tack amandaaF1945QT