Öppet i dag: 00:00 - 23:59

från 52,00 US$
från 35,00 US$
1924 av 19 548 omdömen
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Vi hade få dagar i Ho Chi Minh och valde därför denna tur. Vi lärde oss mycket om Vietnams historia, många krig och hur folket i Vietnam kämpade för självständighet samt levnadsförhållande vid Mekongdeltat .En mycket kunnig guide Bunny , berättade och instruerade under hela dagen. Hela tiden glad och skämtsam. Efter Ci Chu tunnlarna åt vi en god vietnamesisk mat. Trevligt att dela upplevelsen med andra gruppmedlemmar vid matbordet. Efter en två timmars bussfärd i ac buss åkte vi båttur över Mekongfloden och blev guidade i vietnamesiska frukter, folkmusik, chokladfabrik, biodling och kokosnöts godis tillverkning. Bunny instruerade och uppmanade oss att smaka. Min man fick tom prova att bära en pytonorm. Kanalroddbåtar avslutade turen. Fräscha toaletter under hela resan.

1  Tack FarAway457494
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Väldigt intressant och lärorik tur som blev ännu bättre av den kunniga guiden Tuan!! Rekommenderar verkligen

Tack tildam2020
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Bra och intressant 2-dagarstur på Mekongfloden. Guiden Emily gjorde ett utmärkt jobb och visade oss runt fler öar där hon på ett roligt och informativt sätt förklarade hur allt fungerar i Mekongdeltat. Vi fick se och lära oss otroligt mycket på endast 2 dagar.

Tack 343adde
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

En mycket intressant och spännande upplevelse. Vi passade även på att cykla på en av öarna. Vi hade turen att vara bara 7 personer på denna utflykt. Vår guide Kang var både kunnig och intressant

1  Tack 480evan
tours v, Front Office Manager på Vietnam Adventure Tours, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2020

Dear Valued Guest! Thank you very much for your warm feedback to our guide and services! We really appreciate it! We will strive to improve our service the best possible way to serve visitors to Vietnam and we look forward to seeing you again in the future. Thank you!

Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Denna utflykt ger så mycket för pengarna (ca 110 sek)! Man får prova på allt från öarnas unika frukter, honung, sprit, choklad, egengjord kokosgodis till en fantastisk vietnamesisk lunch med fisk, vårrullar, mm. En jättebra inblick i lokalbefolkningens liv. Guiden, som kallades Tom, var väldigt duktig och kunnig, men framförallt rolig och fångade allas intresse på ett charmigt sätt

Tack emmalinneas