“En liten pärls”

Rankad som nr 26 av 4 393 Restauranger i Hô Chi Minh-staden
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

I en lite gränd ligger restaurangen. Den har bara 7 bord. Menyn presenteras vid bordet o är alltid en daglig 5 rätters meny. Maten kommer snabbt o smakar mycket bra. 320.000 VDG för två personer + dryck får anses överkomligt.

Tack Andkroff

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

En liten mysig restaurang på en bakgata som serverade jätte god vietnamesisk mat till ett bra pris! Väl värt ett besök! Vi kommer gärna tillbaka!

Tack pialenny
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

God mat med mycket bra service. Den ena av oss var vegetarian och dom anpassade menyn så att vi båda kunde ta del av 5 rätters menyn. Rekommenderas

Tack interista1984
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Bra och annorlunda ställe. Prova om du är i närheten. 5 rätters meny som berättas muntligt. Det ligger i en gränd så lite svårt att hitta.

1  Tack Erik R
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Härlig familjerestaurang med 7 bord, in i en gränd i distrikt 1. Menyn är enkel, du får fem jättegoda, smakrika rätter. Trevlig personal.

Tack Karin S

Resenärer som tittade på Cyclo Resto tittade också på

Hô Chi Minh-staden, Vietnam
Hô Chi Minh-staden, Vietnam

Besökt Cyclo Resto? Berätta vad du tyckte!