Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Vi bodde här i fyra nätter. Hotellets läge är utmärk. Frukosten är helt ok, lite vad man är van vid men helt klart i övre nivån. Rummen är ganska små och badrum likaså, men helt ok. Service, städning, personal och deras otroliga uppmärksamhetsförmåga är lysande. På taket finns det en normalpool med sittplatser och liggplatser och de senare ofta upptagna. Poolen ok och man kan ta en öl eller äta lunch här. 5 meter bort ligger en bar med två små pooler varav en bubbel. Här kan du få en öl ellet drink. Drinkarna som finns behöver de träna lite mera på för ingen av de 6 st vi provade var riktigt bra. Jag tröttnade lite och tog en 6 cl med passionsjuice och i, blev bra. I stort sett behöver du inte tveka utan bara boka.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 60DaTo
Alagon Hotel M, Guest Relations Manager på Alagon Saigon Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Dear 60DaTo,

Thank you for taking the time to post a review on TripAdvisor about your most recent stay with us at Alagon Saigon hotel. I am delighted to see you found our staff service to impeccable as we do pride ourselves on delivering a memorable guest experience along with friendly and courteous service.

At the Alagon Saigon hotel we endeavor to create memorable experiences for all our guests by attempting to provide the best customer service. Indeed, I am so glad to know you enjoyed your accommodation and our services.

We are looking forward to having you back with us again really soon!

Sincerely yours,
Missha Tran
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Riktigt bra boende. Fräscha rum med städning varje dag. Riktigt bra frukost med mycket att välja mellan. Mellan 15-17 var det afternoon tea vilket också var väldigt bra. Fin takterass med pool, jacuzzi och sittplatser. Väldigt bra service, de hälsar alltid glatt till en och öppnar alltid dörren för en. Vi checkade ut 12 men fick ändå vara i poolen hela dagen utan att betala något extra. Kommer garanterat bo här igen!

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Emy L
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Bodde här som ett par. Kan egentligen inte klaga på något förutom ACn som antingen var för kall eller för varm.. Fantastisk bemötande och service. Mycket fräsha rum. Finaste utsikten från rummet på 8e våning! Centralt och nära till det mesta. Kommer mer än gärna tillbaka hit! Rekommenderas.

Bodde här: juli 2016
Tack Lynda N
Omdömet skrevs 18 februari 2016

Hotellet ligger centralt och bra med gångavstånd till allt som Marknaden, parken, busshållplatsen etc
Jättebra stor frukost
Rummen är stora rena och snygga
Bra och många restauranger runt omkring i området
Apotek utanför

Tips för att välja rum: Överlag fina rum då vi provat på både De Lux och Superior. Stora fina badrum
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack mbrun
Omdömet skrevs 29 december 2015 från mobil enhet

Hotellet har bra läge och det mesta fungerar bra. Vi prövade SPA som var mycket bra. Gymmet är mycket litet. Frukosten är ok men lite stökig och opersonlig. Baren på taket är bra. De hjälpte med bokningar av resor etc.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Lars H