Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Riktigt bra boende. Fräscha rum med städning varje dag. Riktigt bra frukost med mycket att välja mellan. Mellan 15-17 var det afternoon tea vilket också var väldigt bra. Fin takterass med pool, jacuzzi och sittplatser. Väldigt bra service, de hälsar alltid glatt till en och öppnar alltid dörren för en. Vi checkade ut 12 men fick ändå vara i poolen hela dagen utan att betala något extra. Kommer garanterat bo här igen!

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Emy L
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Bodde här som ett par. Kan egentligen inte klaga på något förutom ACn som antingen var för kall eller för varm.. Fantastisk bemötande och service. Mycket fräsha rum. Finaste utsikten från rummet på 8e våning! Centralt och nära till det mesta. Kommer mer än gärna tillbaka hit! Rekommenderas.

Bodde här: juli 2016
Tack Lynda N
Omdömet skrevs 18 februari 2016

Hotellet ligger centralt och bra med gångavstånd till allt som Marknaden, parken, busshållplatsen etc
Jättebra stor frukost
Rummen är stora rena och snygga
Bra och många restauranger runt omkring i området
Apotek utanför

Tips för att välja rum: Överlag fina rum då vi provat på både De Lux och Superior. Stora fina badrum
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack mbrun
Omdömet skrevs 29 december 2015 från mobil enhet

Hotellet har bra läge och det mesta fungerar bra. Vi prövade SPA som var mycket bra. Gymmet är mycket litet. Frukosten är ok men lite stökig och opersonlig. Baren på taket är bra. De hjälpte med bokningar av resor etc.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Lars H
Omdömet skrevs 13 mars 2013

Svårt att tro att detta hotell bara har 3 stjärnor. Bodde i deluxe rum vilket var fint inrett och fräscht! 2 badrum vilket kanske var ngt överflödigt men ändå en "kul" grej! Ingen vidare utsikt fick vi på vårt rum men det var mindre viktigt.

Läget på hotellet var bra, gångavstånd till warmuseum. Inte många restauranger i sikte i området men hur vi än promenerade verkade det överhuvudtaget inte finnas många matställen.

Frukosten var bra, mkt att välja på. Trevlig personal!

• Bodde här: februari 2013, reste som ett par
Tack Therese30