“God mat!”

Kök: Indiskt
Bra för: Familjer med barn
Bra för: Familjer med barn
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

God mat och trevlig personal! Vi fick bestämma själva om vi ville ha stark mat eller ej. Vi beställde tre olika vegetariska rätter som vi delade på och Naanbrödet var jättegott. Goda tillbehör med sås.

Tack sassovich

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande och god indisk mat. Har väl vid ett 10-tal gånger ätit indiskt i olika delar av världen, och detta var absolut de godaste indiska maträtter vi ätit. Chicken madrass och en annan chicken i currysås.

Tack Gunilla A
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Supergod indisk mat, rimliga priser och ägaren var extremt trevlig. Jag går mätt och belåten från denna middag!

Tack Hanna W
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Bra service och mycket god mat!
Fick också några extra smårätter som gjorde besöket extra bra.

/Simon

Tack Simon M
Omdömet skrevs 11 april 2016 från mobil enhet

Absolut prisvärd indisk mat. Trevliga och bra service. Vi åt här vår sista kväll och var väldigt nöjda med maten. Vi åt nanbröd med smör, kyckling korma och kyckling tikka masala. Det var gott! Riset kunde saltas mer, även i Phnom Penh när vi åt indiskt var inte riset saltat.
Bra restaurang!

Tack Josefine L

Resenärer som tittade på Namaste India tittade också på

Hô Chi Minh-staden, Vietnam

Besökt Namaste India? Berätta vad du tyckte!