Spara

Google
Sätt du kan uppleva Museet för krigets kvarlevor på
från 46,16 US$
från 15,39 US$
från 26,67 US$
från 33,00 US$
Omdömet skrevs 29 januari 2020

En grym tillbakablick över hur grymt kriget var i Vietnam för inte allt för längesedan. Hemska bilder som gav flashbacks från den tiden.

Tack Peter O
Omdömet skrevs 17 januari 2020 från mobil enhet

Oerhört visuell och gripande utställning om amerika-vietnamkriget. Bilder som berör och levandegör. Viktigt för mig som västerlänning att ta del av det andra perspektivet.

Tack Ewalovisa
Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Väldigt bra museum och billigt inträde. Har läst en del recensioner här på Tripadvisor och kan till viss del förstå folk som inte tycker likadant som en själv. Man får vad man betalar för tänker jag och det bästa är att vara neutral och inte ha så stora förhoppningar.

Jag rekommenderar hur som helst detta museum. Kostar inte ens 20 kr att gå in och du slår lätt ihjäl två timmar.

Mycket bra bilder, hemska, och man får en annan bild av kriget än det som man annars ser på film. Finns lite fordon utanför och en del vapen och ammunition inomhus. Det "bästa" om man får säga så är alla bilder och information.

Värt ett besök.

Tack stephans315
Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Mycket bra och intressant museum som helt klart är värt att besöka. Hemskt att se det som hände under vietnamkriget samt de problem som de människor som föds än idag har.

Tack Hanna J
Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Mycket häftig att se om Vietnamkriget och se allt som hänt. Och saker som fortfarande drabbar folk som föds idag

Tack E3710UBkimn