Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 801)
Filtrera omdömen
2 801 resultat
Medlemsbetyg
1 148
1 124
357
111
61
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 148
1 124
357
111
61
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 801 omdömen
Omdömet skrevs 21 januari 2020

Helt ok hotell, gammal stil på hotellet.
Frukost var bra fanns allt man kan önska, tråkigt bara att personalen gick runt en kvart innan stängning och meddela att nu stänger vi snart.
Rummen var trevliga, kanske lite över möblerat..
En trevlig rooftopbar.
Tyvärr luktade det avlopp i hela hotellet, men personalen gjorde var dom kunde för att försöka fixa det.
Kan tänka mig att komma tillbaka till detta hotellet pga av det fantastiska läget.

.

Datum för vistelsen: januari 2020
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack lindahU6307SH
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 december 2019

Väldigt bra rum och fin pool ,Maten på frukosten är väldigt bra .Vi kunde inte komma på något att klaga på utan allt fungerade bra. Närheten till marknader och stora schoppingcenter är bara positivt. En pianist underhöll i lobbyn när vi var där.

Datum för vistelsen: november 2019
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack 9igs
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
henrytran1930, Front Office Manager på Hotel Grand Saigon, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2019
Google-översättning

Dear Our Valued Guest ,
Thank you for taking your valuable time to communicate to us why our hotel’s services made you pleased. Since you are one of our valued customers, your satisfaction is our top priority, always.
In the meantime, we strive to find solutions available in order to make our services beyond your expectations. We deeply understand how important your time at our hotel is and we want to do the best we can.
Again, we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better at what we do. With any business, like ours, words of mouth from our satisfied customers is the greatest advertising. We thank you and wish to be of service to you more times.
Sincerely,
The Hotel Management Board

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 mars 2019

I sin helhet ett härligt hotell i rätt kvarter. Stora, rena, välutrustade rum. Fin frukost, fantastisk pool och roof top bar. Det enda jag saknade var en balkong. Provade aldrig restaurangen, men åt några gånger vid poolen - det var gott, men inget extra.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 458alexandraa
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
henrytran1930, Front Office Manager på Hotel Grand Saigon, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2019
Google-översättning

Dear our valued guest,
Thank you for taking your valuable time to communicate to us why our service did not meet your expectations. Please accept our sincerest apology for the inconveniences we have caused you.
In the meantime, we strive to clarify the problems as well as solutions available in order to prevent this problem from occurring again in the future. We deeply understand how important to be of your choice and we want to do the best we can.
Again, we highly appreciate your feedback since it will assist us in becoming better at what we do. With any business, like ours, words of mouth from our satisfied customers is the greatest advertising. We thank you and wish to be of service to you more times.
Sincerely,

Lam Van Dat
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 mars 2019 från mobil enhet

Från ankomst med drink och snabb incheckning till lyxig frukost och dopp i poolen från 30-talet fick vi bästa service och vänligt bemötande, här trivs vi!
Att Grand sedan ligger mitt i Saigon med promenadavstånd till historiska platser, intressanta marknader, restauranger, minibryggerier och shopping gör att vistelsen blir en härlig upplevelse!

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste som ett par
Tack Göran A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
henrytran1930, Manager på Hotel Grand Saigon, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2019
Google-översättning


Dear Value guest,

We are very proud of our staff and it is always rewarding to receive such kind comments as yours.
We constantly strive to exceed our guest’s expectations of service and it is satisfying to hear that these efforts are noticed.
We are thrilled that you were happy with the service and felt that no request was too much trouble. The staffs like to ensure our guests are happy and have everything they want during their time with us. We shall ensure that all of your kind comments and praise are passed on to the team.

We hope to welcome you back at Grand hotel Saigon!

Best regards,

Le Huu Thanh (Mr.)
Duty Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 januari 2019

En hotellupplevelse i världsklass! Vi bodde i den gamla delen av hotellet och hade poolen strax utanför dörren vilket gav vistelsen extra guldkant. Servicen var genomgående i världsklass, frukosten bland den bästa vi någonsin upplevt, stunderna vid poolen helt fantastiska (en lugn oas med kolonial känsla mitt i storstaden) och takbaren bjöd på både hängivande utsikt och skön livemusik.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack JohanDahlOrange
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
henrytran1930, Front Office Manager på Hotel Grand Saigon, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2019
Google-översättning

Dear our valued guest,
Thank you for taking your valuable time to communicate to us why our service did not meet your expectations. Please accept our sincerest apology for the inconveniences we have caused you.
In the meantime, we strive to clarify the problems as well as solutions available in order to prevent this problem from occurring again in the future. We deeply understand how important to be of your choice and we want to do the best we can.
Again, we highly appreciate your feedback since it will assist us in becoming better at what we do. With any business, like ours, words of mouth from our satisfied customers is the greatest advertising. We thank you and wish to be of service to you more times.
Sincerely,

Lam Van Dat
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen