Omdömet skrevs 30 september 2017

Det är andra gången som jag bor på detta hotell. Det har blivit mycket bättre, frukost serveras på andra våningen och personalen är mycket trevlig och hjälpsam.Rummet är välstädat och de städar när man vill eller sätter lappen på dörren. Vi hade otur när vi kom vi tog en taxi från flygplatsen och han lurade oss tog 660000 dong, så när vi åkte tillbaka hotell portvakt fixade en taxi som kostade bara 150000 dong. Hotellet ligger nära allt, central.

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack Viajera6466
Omdömet skrevs 28 februari 2017 från mobil enhet

Mycket bra läge i distrikt 1 utmed "fina shoppinggatan". Stora vackert möblerade rum. Snyggt inredda badrum. Stor och varierad frukost. Fantastisk Roofbar med underbar utsikt över stora delar av staden - allt från det ultramoderna till förfallna plåtskjul. Vänlig personal i receptionen. De talarnas engelska. Fin pool med trevlig poolbar.

Datum för vistelsen: februari 2017
2  Tack Stefan H
HenryTr1930, Duty Manager på Grand Hotel Saigon, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2017

Dear StefanHugo,

Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Grand Hotel Saigon.

I am pleased to read that you experienced a great stay and enjoyed our convenient location.

Thank you for your feedback again and we look forward to welcoming you back in near future.

Yours Sincerely,
Henry Tran
Duty Manager

Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Härlig frukost, skön om än skuggig pool. Känns lite slitet på sina ställen, märks att det är byggt 1930. Mer som 4****
Läget suveränt - bästa tänkbara !
Svajigt WiFi på rummet. Stort men mycket mörkt rum. Bra A/C.

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack gullan2015
HenryTr1930, Duty Manager på Grand Hotel Saigon, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2017

Dear gullan2015,

Thank you for your kind feedback following your recent stay with us and I hope to welcome you back to Grand Hotel Saigon soon.

Best regards,
Henry Tran
Duty Manager

Omdömet skrevs 13 februari 2015 från mobil enhet

Ett bra hotell som ligger centralt, stort utbud på frukostbuffén, en trevlig pool med sol på förmiddagen. Väldigt skönt då det var oerhört varmt när vi var här. Bra service, väldigt lätt att få tag i taxi!
Fina och stora rum med stora sängar och jätte fint badrum! Rekommenderas för en barnfamilj!

Datum för vistelsen: december 2014
2  Tack mambia
Omdömet skrevs 12 februari 2015

Trevligt och fräscht hotell med bra läge. Frukostbuffé med stort utbud. Trevlig bar på takterassen på 20 våningen (var bara där på kvällen). Skål med färsk frukt på rummet. De rum som ligger högt upp i den nya delen har utsikt över staden, vissa över floden.
Hotellet hade fått högsta betyg om det inte hade varit för belysningen; det är gott om lampor på rummet men samtliga har en energisparlampa motsvarande endast 15 watt och dessutom lampskärmar som dödar så gott som allt återstående ljus! DETTA ÄR ALLTSÅ INTE ETT HOTELL DU SKA BO PÅ OM DU VILL LÄSA KARTOR ELLER BÖCKER PÅ RUMMET!

Datum för vistelsen: februari 2015
1  Tack cfn_gbg