“Ok ställe om du vill ha pasta”

Ciao Bella District 1
Rankad som nr 160 av 5 263 Restauranger i Hô Chi Minh-staden
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Liten men helt ok ställe och äta på. Lite extra före maten och efteråt. Maten var helt ok men inget som gjorde något större avtryck. Det dyraaste glaset av deras röda vin var mycket bra. Trevlig personal. Räkna med ca 800000-uppåt dong för två personer. Man kunde beställa halv eller hel portion vilket var ett plus

Datum för besöket: februari 2020
Tack 60DaTo
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 922)

Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Ett glas gott vin för 180.000 dong (60 SEK eller 7$)... well.

Men när man är lite less på vietnamesisk mat och längtar till Italien är det värt det.

God pasta å juste pizza.

Fördrink å efter-shot. Vitlöksbröd on the house.

Väl värt ett besök på någon av restaurangens tre eller fyra våningar.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Fredrik N
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Efter att ha läst andra omdömen så förväntade vi oss ett glas prosecco vilket är väldigt vanligt på de internationella restaurangerna i distrikt 1.

När vi kom in fick vi beställa fort, vi beställde vin och mat och de serverade inte något vatten till vinet. Och maten var smaklöst.

Datum för besöket: december 2017
Tack BackPacker711957
Omdömet skrevs 24 april 2017

En liten restaurang med mycket god italiensk mat som omväxling. Vi hade inte bokat bord men de ordnade fram plats till oss iaf. Mkt trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2017
Tack kurremaja
Omdömet skrevs 17 december 2016 från mobil enhet

Tänk att man ska hitta så god italiensk mat i Vietnamn, har nog sällan ätit så gott. Trevlig personal o mysig miljö, rekommenderas

Datum för besöket: december 2016
Tack 310karing

Resenärer som tittade på Ciao Bella District 1 tittade också på

Hô Chi Minh-staden, Vietnam

Besökt Ciao Bella District 1? Berätta vad du tyckte!