“Bra restaurang”
Omdöme om Bep Me In

Bep Me In
Rankad som nr 63 av 5 440 Restauranger i Hô Chi Minh-staden
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Vällagad och god Vietnamesisk mat. Servicen var helt Ok, dock skulle portionerna kunnat vara något större.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Henric999
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 718)

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Fräsch mat, god dryck och trevlig personal. Gillar stället som är mysigt. Provat att både äta lunch och middag här och har varit nöjd alla gånger.

Datum för besöket: april 2017
Tack 473annkathrinl
Omdömet skrevs 28 februari 2017

Letade på TripAdvisor efter restauranger nära vårt hotell Liberty central centre. Såg att denna skulle vara mycket nära. Inte lätt att hitta, ren tillfällighet att vi faktiskt hittade den genom att gå in igen liten passage. Godaste maten vi ätit hittills efter två veckor på Phu Quoc. Rekommenderar verkligen denna lilla mysiga restaurang!

Datum för besöket: februari 2017
Tack annettan64
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Efter lite letande hittade vi in till Bep Me In som bjöd på mkt god mat och dryck. Vänlig och tillmötesgående personal som såg till att vi trivdes. Åt en fantastisk god pannkaka och köttgryta!

Datum för besöket: februari 2017
Tack kurremaja
Omdömet skrevs 22 januari 2017

En franskinspirerad vietnamesisk restaurang. Inte världens lättaste att hitta. Som de flesta restauranger finns här trevlig och vänlig personal. Engelskan är inga problem. Ägaren var fransman. Ett turist matställe som levererar allt som du som utländsk turist vill ha av en vietnamesisk restaurang. Lite dyrare maträtter än övriga restauranger vi besökte. Maten var god och kom in samtidigt till alla vilken inte är vanligt annars. Väl värt ett besök, men det kändes som om betyget på trip advisor gjorde det lite dyrare.

Datum för besöket: januari 2017
2  Tack 601fredrike

Resenärer som tittade på Bep Me In tittade också på

Hô Chi Minh-staden, Vietnam
Hô Chi Minh-staden, Vietnam

Besökt Bep Me In? Berätta vad du tyckte!