“Sem”
Omdöme om Calles Grill & Bar

Calles Grill & Bar
Rankad som nr 97 av 1 248 Restauranger i Pattaya
Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Om ni skall Äta en go midag gå på calles fin och go mycket mat bra service trevlig personal mysigt ställe
Mvk patrik l

Tack Patrik L

Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat och service åt där flera gånger med min tjej och kompis under min vistelse i december.
Åt tenderloin steak With gratain and peppersauce and beairnese sauce.
Drink red wine and Beer.
Mycket bra restaurang i centrala Pattaya

1  Tack Claes S
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Jättebra mat trevlig personal mysigt ställe att sitta på lagom med folk som passerar förbi . Kommer garanterat besöka calles igen framförallt för toastskagen och den trevliga stämningen

Tack charlie7596
Omdömet skrevs 3 februari 2017

Vi besökte Calles efter att vi hade läst så många positiva betyg men vi var ganska besvikna. Till att börja med så har vi nog aldrig varit med om ett sämre utbud av viner. Maten var högst medioker och relativt smaklös. Vi kommer söka oss till restauranger med högre klass under den veckan vi har kvar här i Pattaya.

Tack Ozz_Sweden
Omdömet skrevs 30 januari 2017

Calles är ett riktigt bra ställe om man är ute efter riktigt vällagad svensk mat, som plankstek tex, thaimaten har jag inte provat men med tanke på hur bra den "svenska" maten smakar så tror jag att thaimaten är fantastisk för kocken är Thai

Tack Thomas M

Resenärer som tittade på Calles Grill & Bar tittade också på

Pattaya, Provinsen Chonburi

Besökt Calles Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!