Omdömet skrevs 14 december 2016 från mobil enhet

Vi hade ganska höga förväntningar på detta hotell då det var fyrstjärnigt och inte det billigaste alternativet. När vi kom så fick vi ett rymligt och fint rum men det luktade ordentligt med fukt och mögel, vi sov där en natt men mer klarade vi inte. Personalen som direkt hjälpte oss att byta rum. Då blev vi jätte nöjda fick ett jättefint rum på övervåningen, luktade mycket fräschare. Dock så hade kuddarna bruna fläckar och vi hittade kryp i sängen. På morgonen hade vi en myrinvation på toaletten där alla våra saker låg. Hela handfatet och brädan var full av myror. Då var det bara att packa och åka vidare missade frukosten då vi fick torka alla saker från djuren men det kompenserades med att vi fick en rabatt till lunchen. Hotellets personal var jättetrevlig och gjorde det bästa av situationen så en stjärna till dem. Frukosten var riktigt bra. Stranden som hotellet låg vi var fin men vattnet grumligt.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Wanderer652544
Omdömet skrevs 10 mars 2016

Ingen tvekan om att Rabbit fortfarande ligger i topp. Detta är en grön oas i det annars ganska stökiga Jomtien. Närmaste grannar är ett gäng ekorrar som aldrig tröttnar på att jaga varandra i träden som omger vår kanonfina "villa" bredvid poolen, som för övrigt är helt barnfri. De mindre gästerna och deras familjer har en egen pool på en bra bits avstånd vilket gör att vi äldre verkligen kan koppla av och njuta av natur och tystnad.
Precis som vid tidigare besök är allt rent och välskött, personalen vänlig och hjälpsam. Frukostbuffén gör lunchen överflödig och stranden nedanför resorten är nu rensad från alla "tältanläggningar" och går nu att utnyttja som en riktig strand.
Vi kommer tillbaka!

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack CickieP
Omdömet skrevs 22 december 2015 från mobil enhet

Tyckte väldigt mycket om Rabbit Resort. Personalen var väldigt snälla och glada. Alltid måna att få en att trivas kändes det som.

Kan ju inte klaga på läget. "Prime spot" mer eller mindre. En strandpromenad mellan hotellet och själva stranden. Väldigt trevligt att äta frukost och kika ut mot havet. Kändes som att dem var noga med att hålla stranden ren mittemot hotellet också, även övriga Jomtiem mer eller mindre, vilket aldrig är fel. (Ni kan ju jämföra med Pattaya om ni vill.)

Rummet/hyddan var bra, med en riktigt skön säng. Rena toaletter och övriga utrymmen. Vi bodde på övre våningen så kan inte tala för hur det är på de nedre. Frukosten kanske inte hade det största urvalet man varit med om men räckte gott och väl. Allt som allt blev jag riktigt nöjd med Rabbit Resort.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Kris K
Omdömet skrevs 22 december 2015

Mysigt och super trevligt!
Perfekt litet rum och jätte skön och mjuk säng som jag sov extremt bra i.

Väldigt välstädat och frächt är det.

Frukosten var kanske inte den bästa men för mej dög den bra.

Poolen var bra och jag uppskattade att barnen hade en egen pool längre bort.
Det var lugnt och trivsamt.

Roligt och titta på ekorrarna komma och äta lite nötter.

Nära till stranden och staden, perfekt!

Rekomenderar verkligen detta hotell!

Bodde här: december 2015, reste som ett par
1  Tack sabina s
Omdömet skrevs 18 februari 2014

Efter drygt 20 års resande till Thailand har vi nu hittat vårt absoluta favoritställe. Jättebra boende, ägare och personal som verkade genuint intresserade av att alla skulle ha det så bra som möjligt samt välorganiserat och lugnt. Kanonbra uppdelning av pooler för familjer med barn och barnfritt poolområde för oss som rest för att få lite lugn och ro. Hit kommer vi tillbaka!

• Bodde här: februari 2014, reste som ett par
Tack CickieP