“Bästa i Pattaya”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Hard Rock Hotel Pattaya
Rankad som nummer 19 av 455 hotell i Pattaya
Omdömet skrevs februari 10 2017

Bodde i familjesviten som var mycket bra. Service var grym. Det som var ett litet minus var att familjesviten inte låg mot poolen/havet utan baksidan dock en petitess. Ett av dom bästa hotell vi bott på. Lite dyrare än vanligt i Thailands mätt mått men betalar gärna lite extra då servicen vad den bästa.

• Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
Tack richardnO6441OS
Fai S, General Manager på Hard Rock Hotel Pattaya, svarade på det här omdömetSvarade februari 14 2017

Dear Richard,

Thank you for choosing to stay with us recently.

Further to your nice comments, we are happy you enjoyed your stay with us. The room in which you stayed, the Roxtars Family Suite is available both with city view and sea view, but unfortunately all seaview suites had been fully booked during your period of stay. Please be so kind to book through us directly well in advance so that we can offer you a return guest rate and upgrade where possible.

Once again, thank you for visit and we look forward to welcoming you back soon.

Omdömet skrevs december 22 2016

Väldigt dyrt på hotellet borde testa halvera priserna under 4 veckor jag tror att omsättningen skulle öka och tjänar mycket mer pengar samtidigt personalen skulle ha mer och göra tjäna mer dricks, annars väldigt bra hotel förutom att det är väldigt dyrt att åtta och dricka .

• Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack loredanaionelas
HardRock_Pattaya, General Manager på Hard Rock Hotel Pattaya, svarade på det här omdömetSvarade december 29 2016

Dear loredanaionelas,

Thank you for your feedback. We constantly conduct pricing surveys and feel that our prices are competitive. However, we offer additional discounts to all guests that book directly on our website. Thank you once again for being our guest we hope to see you next time!

Omdömet skrevs maj 26 2016 från mobil enhet

Vilket hotel vilken personal vad mer kan man önska vi bodde på kings Floor med Bra snacks när man var lite små hungrig
maten i restaurangerna rriktigt bra också
Poolen är absolut det häftigaste som jag har badat i med sand strand och små hus man kan hyra ett ställe att bara njuta av semestern på

Bodde här: Augusti 2015, reste med vänner
Tack Mikael C
HardRock_Pattaya, General Manager på Hard Rock Hotel Pattaya, svarade på det här omdömetSvarade juli 25 2016

Dear Mikael C,

Thank you for the kind words. We appreciate all the feedback we can get from our guests so we may improve the experience for all of our guests. Glad you were able to enjoy our pool activities. Our Vibe Manager and Beach Club will be pleased to hear that they were able to make your stay a rockin’ one. Please come back and visit us again soon!

Omdömet skrevs februari 6 2016

Servicen på detta hotell är fantastisk, alla är jättetrevliga och gör allt för att du ska trivas. Bodde i ett rum på 7 våningen med havsutsikt och det enda vi saknade var balkong. Läget är bra i pattaya men det bästa är att när du är innanför hotellets gränser känns det inte att du är i en storstad. Vi älskade restaurangerna på hotellet som serverade utmärkt mat. Fantastisk frukost varje dag. Bodde här i en vecka.

• Bodde här: Januari 2016, reste med familjen
Tack Jonas P
HardRock_Pattaya, General Manager på Hard Rock Hotel Pattaya, svarade på det här omdömetSvarade juli 23 2016

Dear Jonas P,

Thank you for the great review for Hard Rock Pattaya. We strive to make sure all of our guests have an authentic experience and feel like rock stars. We have a pool renovation coming up with more facilities for you and your family to enjoy so please come back and rock with us soon!

Omdömet skrevs januari 15 2016 från mobil enhet

Bodde här i 5 nätter och hade bokat till ett mycket bra pris via hard rocks hemsida och fått early bird-pris, vilket är ett plus! Flera tusen billigare än exempelvis Agoda.com

Check in gick smidigt och jag hade läst lite om att det finns en uppgradering som heter Kings Club där du för massor av förmåner, så som en lounge där du äter frukost och sen kan gå till när som helst och ta nåt att äta eller läsa nån tidning osv. Du får även rabatt på tvätt (20% + 4 klädplagg gratis tvättade) och mat (15% på listpriset) i alla restauranger.
Tror jag kan ha missat fler förmåner...

Rummen är ganska små, men är du kanske inte sitter på rummet hela dagarna heller, även om jag hade nån sån dag där jag bara utnyttjade loungen och den fantastiskt bra tv-systemet där du har massor av filmer och välja på on demand, allt gratis så klart förutom erotiken för den som är intresserad.
Mjuka sängar, fin balkong och helt okej badrum som dock saknar duschhandtag så är lite svårt att spola där bak... Borde inte vara så svårt att installera för hotellet.

Stor pool är det! Massor av aktiviteter som hotellets personal ordnar, gym finns även om den var lite dåligt för min del.

God och dyr mat är det på restaurangen... Finns 2 Rock Shops där du kan köpa lite kläder och så, ett måste för rockern anser jag :) synd bara att du inte kan köpa dom coola sängkläderna här! Många som frågar efter dom tydligen... Är små gitarrer på täcket exempelvis.

En annan häftig sak är att du kan få upp en Fendergitarr upp på rummet, du får dock lägga en deposition, men är ju helt klart värt det! Hur många gånger får man upp en gitarr på rummet!?
Flera gitarrer eller baser finns det att välja på.

Trevlig personal är det, eller som det heter på Hard Rock-språket: band members (vi gäster är Stars så klart!)

Enda nackdelen jag kan komma på nu är att rummen som är mot huvudentrén får tyvärr lyssna på brummande ljud från olika aggregat som grannhotellet har, och det är inte så kul och sitta och lyssna på dem när man sitter ute på balkongen och vill känna lugnet.

Kommer definitivt att bo här igen om jag återkommer till Pattaya!

Bodde här: Januari 2016, reste ensam
Tack MrDanne
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Pattayahotell
0,9 km bort
Pullman Pattaya Hotel G
Nr 17 av 455 i Pattaya
1 750 omdömen
Visa priser

Besökt Hard Rock Hotel Pattaya? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hard Rock Hotel Pattaya

Adress: 429 Moo 9, Pattaya Beach Road | Chonburi, Pattaya 20150, Thailand
Region: Thailand > Provinsen Chonburi > Pattaya
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 2 av De populäraste resorthotellen i Pattaya
Nr 9 av Familjehotell i Pattaya
Nr 13 av Spahotell i Pattaya
Nr 13 av Strandhotell i Pattaya
Nr 15 av Romantiska hotell i Pattaya
Nr 18 av Lyxhotell i Pattaya
Prisklass: 759 kr - 2 158 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Hard Rock Hotel Pattaya 4.5*
Antal rum: 323
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Agoda, Hotels.com, Fastbooking, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hard Rock Hotel Pattaya. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Hard Rock Resort
Hard Rock Pattaya

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?