“Rockande hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Hard Rock Hotel Pattaya
Rankad som nummer 19 av 463 hotell i Pattaya
Omdömet skrevs januari 15 2016 från mobil enhet

Bodde här i 5 nätter och hade bokat till ett mycket bra pris via hard rocks hemsida och fått early bird-pris, vilket är ett plus! Flera tusen billigare än exempelvis Agoda.com

Check in gick smidigt och jag hade läst lite om att det finns en uppgradering som heter Kings Club där du för massor av förmåner, så som en lounge där du äter frukost och sen kan gå till när som helst och ta nåt att äta eller läsa nån tidning osv. Du får även rabatt på tvätt (20% + 4 klädplagg gratis tvättade) och mat (15% på listpriset) i alla restauranger.
Tror jag kan ha missat fler förmåner...

Rummen är ganska små, men är du kanske inte sitter på rummet hela dagarna heller, även om jag hade nån sån dag där jag bara utnyttjade loungen och den fantastiskt bra tv-systemet där du har massor av filmer och välja på on demand, allt gratis så klart förutom erotiken för den som är intresserad.
Mjuka sängar, fin balkong och helt okej badrum som dock saknar duschhandtag så är lite svårt att spola där bak... Borde inte vara så svårt att installera för hotellet.

Stor pool är det! Massor av aktiviteter som hotellets personal ordnar, gym finns även om den var lite dåligt för min del.

God och dyr mat är det på restaurangen... Finns 2 Rock Shops där du kan köpa lite kläder och så, ett måste för rockern anser jag :) synd bara att du inte kan köpa dom coola sängkläderna här! Många som frågar efter dom tydligen... Är små gitarrer på täcket exempelvis.

En annan häftig sak är att du kan få upp en Fendergitarr upp på rummet, du får dock lägga en deposition, men är ju helt klart värt det! Hur många gånger får man upp en gitarr på rummet!?
Flera gitarrer eller baser finns det att välja på.

Trevlig personal är det, eller som det heter på Hard Rock-språket: band members (vi gäster är Stars så klart!)

Enda nackdelen jag kan komma på nu är att rummen som är mot huvudentrén får tyvärr lyssna på brummande ljud från olika aggregat som grannhotellet har, och det är inte så kul och sitta och lyssna på dem när man sitter ute på balkongen och vill känna lugnet.

Kommer definitivt att bo här igen om jag återkommer till Pattaya!

Bodde här: Januari 2016, reste ensam
Tack MrDanne

Omdömet skrevs december 10 2015 från mobil enhet

Trevligt hotell med fantastiskt personal. Det var lugnt vid poolen och gott om plats. Några vattenaktiviteter på eftermiddagen för vuxna som barn.
Vi hade club room vilket vi också rekommenderar. Mellan 18.00-19:30 serverades drinkar och lite lättare tilltugg i Club loungen. Trevligt och gott.

Frukosten var bra. Rummen fräscha.

Maten vid poolen var helt ok, men inte så pass att helhetsbedömningen blir en femma.

Allt som allt helt klart nöjd och rekommenderar verkligen detta hotell.

Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack Martin_K81
Omdömet skrevs augusti 12 2015

Fina och fräscha rum (saknade dock balkong). Gratis filmkanal på TV:n där du kan välja mellan ett stort antal filmer. Bra frukostbuffé och väldigt servicminded personal. Stor och trevlig pool med många aktiviteter under dagarna. Personalen som jobbar kring poolen är supertrevliga och skojar mycket med barnen. Det är nästan för trevligt vid poolen så mina grabbar var hellre där än vid stranden. Vi åt oftast lunch vid poolområdet och deras Angus burgare är fantastiska. Den godaste burgaren han ätit sa en av mina söner. Jag tränade på gymet varje morgon och där var det bra utrustning, ljust och fräscht. I övrigt ligger hotellet väldigt central med närhet till allt. Skall man hitta något negativt så är det att priserna på mat på Hard Rock är lite höga, men det vet man nog innan man bokar.

• Bodde här: Juli 2015, reste med familjen
Tack Rolf_Stockholm
Omdömet skrevs april 29 2015

Allt var perfekt förutom att det var dyrt att köpa mat och dryck på hotellområdet. Och att dom inte hade handdusch. Frukosten var 10+. Personalen är fantastiskt hjälpsam. Poolen mycket bra med varmt vatten.

Tips för att välja rum: Vi tror alla rum är bra, tysta och lugnt.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: April 2015, reste som ett par
Tack Peter F
Omdömet skrevs februari 18 2015

Helt underbar personal på alla ställen på hotellet, poolen, butiker, receptionen, dörrvakter ja alla var på rätt plats. Rummen mycket bra. Allvar jättebra mat, poolbad, baren högst upp. Baren i entrén lite mörk o dyster.

• Bodde här: December 2014, reste med vänner
Tack 1234sverige
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Pattayahotell
0,5 km bort
Royal Cliff Beach Hotel
Nr 24 av 463 i Pattaya
1 145 omdömen
Visa priser

Besökt Hard Rock Hotel Pattaya? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hard Rock Hotel Pattaya

Adress: 429 Moo 9, Pattaya Beach Road | Chonburi, Pattaya 20150, Thailand
Region: Thailand > Provinsen Chonburi > Pattaya
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 2 av De populäraste resorthotellen i Pattaya
Nr 9 av Familjehotell i Pattaya
Nr 13 av Spahotell i Pattaya
Nr 13 av Strandhotell i Pattaya
Nr 15 av Romantiska hotell i Pattaya
Nr 18 av Lyxhotell i Pattaya
Prisklass: 778 kr - 1 524 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Hard Rock Hotel Pattaya 4.5*
Antal rum: 323
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia, Fastbooking och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hard Rock Hotel Pattaya. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Hard Rock Resort
Hard Rock Pattaya

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?