Ibis Pattaya(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Rabbit Resort Pattaya(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
Trip.com
  • Fri parkering
Zing Resort & Spa(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Flipper House Hotel(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Siam@Siam Design Hotel Pattaya(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
  • Fri parkering
AVANI Pattaya Resort & Spa(Pattaya)
Trip.com
Omdömet skrevs 10 december 2015 från mobil enhet

Trevligt hotell med fantastiskt personal. Det var lugnt vid poolen och gott om plats. Några vattenaktiviteter på eftermiddagen för vuxna som barn.
Vi hade club room vilket vi också rekommenderar. Mellan 18.00-19:30 serverades drinkar och lite lättare tilltugg i Club loungen. Trevligt och gott.

Frukosten var bra. Rummen fräscha.

Maten vid poolen var helt ok, men inte så pass att helhetsbedömningen blir en femma.

Allt som allt helt klart nöjd och rekommenderar verkligen detta hotell.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Martin_K81
Omdömet skrevs 12 augusti 2015

Fina och fräscha rum (saknade dock balkong). Gratis filmkanal på TV:n där du kan välja mellan ett stort antal filmer. Bra frukostbuffé och väldigt servicminded personal. Stor och trevlig pool med många aktiviteter under dagarna. Personalen som jobbar kring poolen är supertrevliga och skojar mycket med barnen. Det är nästan för trevligt vid poolen så mina grabbar var hellre där än vid stranden. Vi åt oftast lunch vid poolområdet och deras Angus burgare är fantastiska. Den godaste burgaren han ätit sa en av mina söner. Jag tränade på gymet varje morgon och där var det bra utrustning, ljust och fräscht. I övrigt ligger hotellet väldigt central med närhet till allt. Skall man hitta något negativt så är det att priserna på mat på Hard Rock är lite höga, men det vet man nog innan man bokar.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Rolf_Stockholm
Omdömet skrevs 29 april 2015

Allt var perfekt förutom att det var dyrt att köpa mat och dryck på hotellområdet. Och att dom inte hade handdusch. Frukosten var 10+. Personalen är fantastiskt hjälpsam. Poolen mycket bra med varmt vatten.

Tips för att välja rum: Vi tror alla rum är bra, tysta och lugnt.
  • Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Peter F
Omdömet skrevs 18 februari 2015

Helt underbar personal på alla ställen på hotellet, poolen, butiker, receptionen, dörrvakter ja alla var på rätt plats. Rummen mycket bra. Allvar jättebra mat, poolbad, baren högst upp. Baren i entrén lite mörk o dyster.

• Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack 1234sverige
Omdömet skrevs 8 november 2014

Hotellet är verkligen ett toppenställe för familjer med barn. Full fart i poolen mest hela tiden, basket eller vattenpolo är populära aktiviteter.

Familjerummen är bra utformade och lagom stora. Frukosten på hotellet är mkt bra.

Tips!! Ett par minuters promenad från hotell längs Central Pattaya Road och vid början av Soi Buakhao ligger restaurangen Leng Kee, en mycket bra restaurang med stort utbud av rätter till bra pris.

• Bodde här: oktober 2014, reste med familjen
1  Tack Magnus O