Hard Rock Hotel Pattaya
LK The Empress(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
LK Metropole(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 41 US$/natt.

Rabbit Resort Pattaya(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

Dusit Thani Pattaya(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
Trip.com
Areca Lodge(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Travelodge Pattaya(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Flipper House Hotel(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Siam@Siam Design Hotel Pattaya(Pattaya)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Omdömet skrevs 18 februari 2015

Helt underbar personal på alla ställen på hotellet, poolen, butiker, receptionen, dörrvakter ja alla var på rätt plats. Rummen mycket bra. Allvar jättebra mat, poolbad, baren högst upp. Baren i entrén lite mörk o dyster.

• Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack 1234sverige
Omdömet skrevs 8 november 2014

Hotellet är verkligen ett toppenställe för familjer med barn. Full fart i poolen mest hela tiden, basket eller vattenpolo är populära aktiviteter.

Familjerummen är bra utformade och lagom stora. Frukosten på hotellet är mkt bra.

Tips!! Ett par minuters promenad från hotell längs Central Pattaya Road och vid början av Soi Buakhao ligger restaurangen Leng Kee, en mycket bra restaurang med stort utbud av rätter till bra pris.

• Bodde här: oktober 2014, reste med familjen
1  Tack Magnus O
Omdömet skrevs 13 maj 2014

Mycket trevligt hotell. Rent och välordnat. Poolen var stor och utsikten från rummet var helt ok. Det bästa var frukosten som var helt underbar! Det fanns ALLT att välja på! Ville man till stranden var det bara att korsa gatan utanför.

• Bodde här: april 2014, reste som ett par
Tack Ferm65
Omdömet skrevs 12 januari 2014

Helt underbart hotel, poolen är en upplevelse bara den.
Hotellet är nyligen renoverat och jag får säga att det blev superfint. Personalen är underbar, vi bodde på Kings Floor och som vanligt var personalen helt underbar här, man känner sej som hemma, och deras lättsamma sätt gör saken bara bättre. Rummen var likadana som innan renoveringen, men dom var helt okej innan med. Så vi kommer återvända till detta hotellet igen med glädje. Så på återseende Hard Rock. Carina&Dennis

• Bodde här: december 2013, reste som ett par
Tack Carinap63
Omdömet skrevs 6 september 2013

Detta hotellet erbjuder dig en fantastiskt trevlig vistelse. Personalen är engagerade, glada och framför allt ödmjuka. Helt klart ett hotell som jag kommer att bo på igen om jag åker till Pattaya. Tips: bo på Kings Club delen. Då har du tillgång till loungen som serverar frukost, lunch, middag, snacks och lättare kvällsmat med goda viner & andra drycker till ett riktigt lågt pris. (Bra alt. för dig som vill ha lite lugn och ro & inte stå och trängas i den stora matsalen/ restaurangen som förvisso serverar allt mellan himmel och hav). ;-) Ett Stort tack till Ralph och hans crew på Kings Club, ni gjorde min vistelse fantastiskt minnesvärd. Mvh, Menne.

• Bodde här: augusti 2013, reste med vänner
1  Tack Menn K