“Bra och billigt boende men europeisk standard”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Maps57049 ...
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
“Bra och billigt boende men europeisk standard”
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i december 2019

Allt var superfräsht, pool där nere men även på taket. På taket även lekpark för barn, barnpool och vuxenpool, fräsht gym, bastu för den som vill och fräsha toaletter. Fantastisk utsikt över havet och upplevde många fina solnedgångar.

Datum för vistelsen: december 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera