Spara

från 58,09 US$
från 136,59 US$
från 61,07 US$
Omdömet skrevs 22 april 2019

En massa statyer i sten i djungeln som ger ett mäktigt intryck dock för mycket turister på plats som tar bort från upplevelsen. Ändå ett trevligt stopp och värt att se.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack janedoe28
Omdömet skrevs 15 augusti 2018 från mobil enhet

Vi försökte komma hit 2 olika ggr med moped. Den andra gången lyckades vi. Då åkte vi upp från Nanthon. Den vägen var som en asfalterad måne. Sen visade det sig att den bästa vägen var från Lamai som vi då åkte ner för. Kommer ni med miped så åk definitivt inte ner för vägen som går till Nanthon! Livsfarligt.
Väl där, det var en fin och trevlig park som är ca 60 år, ägaren som byggde den bodde där tidigare men dog för 12 år sedan. Inte mer att se än bilderna här på TA. Inte värt med ett återbesöj.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Cpopoff
Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Kul att ha sett, men återkommer nog inte.
Väldigt mycket turister och när vi gick så kom det mängder med bilar fyllda med folk.
Känns som att naturen börjar äta upp en del av sevärdigheterna.
Väldigt mycket backar så vår moppe orkade knappt, så hyr en starkare isåfall.
Tror biljetten kostade typ 40thb och då får du vara där hur länge du vill.
Inget för den som har problem att gå.

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack Tiillaan
Omdömet skrevs 26 februari 2017

Känns inte så hemlig. Någon har gjort en massa statyer i en ravin. Nu har turisterna hittat den. Full fart.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack 145johank
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Vi åkte med motorcykel. På vägen dit fanns det några andra sevärdheter som gjorde resan ännu trevligare.
När vi kom dit älskade vi varje del av den! En sådan vacker plats mitt ute i ingenstans. Vacker att ta foton av och njuta av lugnet. Det är ett måste om du åker till Koh Samui : )

Tack caroa_arias
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.nz. Visa original