“Oerhört gott ”

Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag
Område: Khlong Toei
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt gott. Oerhört prisvärt. Snabb service. Bara att beställa och äta av allt de serverade. Kändes väldigt genuint.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Gunnar T
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 173)

Omdömet skrevs 4 februari 2020

Som vanligt så blir man inte besviken på Suda.
Maten är mycket god och till ett överkomligt pris.
Nästan alltid fullt hus, så serveringen kan bli en aning långsam.
Ha tålamod, maten smakar mycket gott.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 914h_kana
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt bra mat på alla sätt! Beställ gärna olika och dela, inga rätter är dåliga, allt du beställer är bra mat...gillar du inte stark mat då hoppa röd curry, annars gasa på bara...inte de bästa toaletterna eller porslin, men annars 15 meter kö om du inte bokar först...10 ggn som jag äter här, stående för Bangkokvistelsen...

Datum för besöket: januari 2020
Tack V1141CZchristians
Omdömet skrevs 20 februari 2019 från mobil enhet

Wow!
Det här stället måste man älska.
Deras deep fried snapper i sweet and sour sauce var kanske det godaste jag åt oå hela den här thailandssemestern.
Lite rörig, högljudd men kärvänlig stämning.
Ett måste om du är i Bangkok.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Ulf S
Omdömet skrevs 12 februari 2019 från mobil enhet

Vill man ha vita dukar riktigt porslin mm glöm detta ställe. Uppskattar man enkelhet och riktigt vällagad mat dessutom till bra pris - rusa hit - på kvällen kan t.o.m bord behöva bokas. Ligger insprängt på liten gata och ser oansenligt ut.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Akumula

Resenärer som tittade på Suda Restaurant tittade också på

Besökt Suda Restaurant? Berätta vad du tyckte!