Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

• Fri parkering
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
  • Fri parkering
Pullman Bangkok Grande Sukhumvit(Bangkok)
  • Pool
  • Pool
Shangri-La Hotel Bangkok(Bangkok)
Orbitz.com
Dream Bangkok(Bangkok)
Paragon Inn(Bangkok)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 25 november 2016

Rent och trevligt rum med utsikt över stan. Ok Pool högst upp i huset med tillhörande gym. Trevlig och väldigt hjälpsam personal. Väldigt bra frukost och även god middagsmat. Snabb roomservice. Ligger bra till nära en hel del shopping och ca 10 min m taxi till MBK. Ligger nära skytrain station.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Sandra O
AdelphiHospitality, Manager på Adelphi Suites Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2016

Dear Sandra O,

Thank you very much for your recent review on TripAdvisor. We truly appreciate you taking the time to detail your experience, and we greatly appreciate your feedback.

On behalf of the entire team at Adelphi Suites, we are so pleased that you were able to experience our hotel and enjoy the high service and quality levels upon which we pride ourselves. We are already looking forward to welcoming you back.

Omdömet skrevs 3 januari 2016 från mobil enhet

Vi gillade hotellet bra. Läget fint. Frukosten bra. Personalen bra. Priset riktigt bra. Allt var helt enkelt bra tills dess att vi skulle packa för att åka hem då vi ser att det kryllar med kusar i soffan där vi lagt vår väska och vi får med oss detta hem. Fetta till trots skulle jag rekommendera hotellet till Bangkokresenärer och jag skulle kunna tänka mig att bo där igen.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Pär A

Dear Par A

Thank you for choosing Adelphi Suites and sharing your experience! We are glad that you had a wonderful time in Bangkok and more importantly you had a wonderful experience staying with us. Your comments are very rewarding and it gets us motivated to further enhance the guest experiences.

From all of us here at Adelphi Suites, thank you very much for taking the time to write and share your review on TripAdvisor. We hope that your travel plans will take you back to Bangkok soon and we are already looking forward to welcoming you back.

Omdömet skrevs 20 november 2015

Ett riktigt bra prisvärt hotell med närhet till Skytrain (Nana station) och hela Bangkok.
Trevlig personal och bra restaurang. Frukost som var helt ok. Lokal gata med en hel del trevliga restauranger , laundry och ett par bra massageställen

Tips för att välja rum: Försök gärna få rum lite högre upp i huset då man inte störs så mycket av gatulivet som framförallt på morgonen var lite högljutt.
  • Bodde här: november 2015, reste med vänner
Tack FBC2013

Dear FBC2013,

Thank you very much for your kind feedback and comments regarding your recent visit to our property. It is our great pleasure to learn that our special efforts to provide the highest quality of service and personal attention are appreciated by our guests.

Thank you once again for your kind observations and fine compliments. We look forward to the pleasure of welcoming you again at Adelphi Suites.

Omdömet skrevs 20 oktober 2014

Adelphi Suite Hotel i centrala Bangkok på Soi 8 har stora bra rum med pentryfaciliteter.
Schysst pool men bara sol till kl 13.00.
Restaurangen är mycket bra och synnerligen välbesökt inte bara av hotellets gäster.
Jag har bott här 4 år i rad och 10 nätter varje gång och varit mycket nöjd!

Tips för att välja rum: Rum mot gatan och högt upp i byggnaden rekommenderas. Ljuden från trafiken kan vara störande på de första våningarna.
  • Bodde här: oktober 2014, reste ensam
1  Tack ThomasPer
Omdömet skrevs 3 juni 2014

Har bara positiva saker att säga om detta prisvärda hotell som ligger på relativt lugna Soi 8, några minuter från Nana BTS station. Bodde i en stor och fin lägenhet med tvättmaskin, separat sovrum och skrivbord med utsikt mot staden. Finns ett välutrustat gym med utsikt över staden, i anslutning till poolen på taket (som dock är i minsta laget). Bra frukost i restaurang Moonson, som också är populär kvällstid. God europeisk mat och thaimat till rimliga priser. På samma gata som hotellet finns andra trevliga restauranger och barer och med promenadavstånd till Sukhumvit. Man tar sig enkelt till hotellet från flygplatsen via expressmotorvägen eller tåg + Skytrain.

Kan verkligen rekommendera detta hotell om man vill ha närhet till nöjen och shopping, men vill bo i lugnare omgivningar.

• Bodde här: februari 2014, reste ensam
Tack Hallmo