Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (6 412)
Filtrera omdömen
6 412 resultat
Medlemsbetyg
3 467
1 914
615
261
155
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 467
1 914
615
261
155
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
49 av 6 412 omdömen
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Jag hade bokat en svit med ”river view”. När jag via mail fick erbjudande om att för en mindre summa få ”Panoramic river view” anmälde jag mig till det. Vi såg verkligen fram emot vår vistelse med utsikt över Bangkok. När vi kom vid 3-tiden på eftermiddagen blev vi visade till vårt rum. Det var mörkt och nergånget. Alla gardinerna var fördragna. Personalen gick. När vi drog bort gardinerna insåg vi att vår utsikt var en jättelik byggarbetsplats samt slumkvarter. Med mycket god vilja kunde man i anslutning till den jättelika byggarbetsplatsen skymta lite vatten. Jag gick upp till specialloungen för sviter och klagade. Personalen var helt oförstående. Efter mycket argumentation kunde de tänka sig att ge oss ett bättre rum, men det var inte klart så vi skulle få vänta i receptionen i ytterligare 30 minuter. Samtidigt hade vårt bagage levererats helt fel till ett annat rum på samma våning. Vi var trötta efter vår flygresa och barnen ville bara bada. Efter ytterligare argumenterande skulle vi få behålla det dåliga rummet till det nya var klart. Jag fick sedan hålla koll på det nya rummet, lyfta över vårt bagage och ta mig upp och byta nycklar. Det är inte denna service jag väntar mig av ett fem-stjärnmingel hotell.
Det nya rummet var emellertid väldigt fint. Det jag hade beställt.

Strulet fortsatte. På morgonen ringde en väckarklocka kl 6 på morgonen. Det måste varit förra gästen som skulle upp då. Vid avresa kunde hotellet inte ordna en taxi där alla i familjen hade säkerhetsbälte. Då skulle vi vara tvungna att vänta i 40 minuter.

Poolområdet är inte särskilt roligt. Det är litet och att skryta med infinitypool när det bara är 10 cm djup är överdrivet. Poolen som går att simma i ligger inte med utsikt, utan under tak en bit in.

Hotellet har dock en trevlig lounge på översta våningen. Där bjuds på eftermiddagsfika och lite snacks och drinkar tidig kväll. En mycket trevlig gest. Även hotellets båtshuttle är trevlig. Den tog oss över vattnet och stannade vid en brygga vi önskade.
Hotellets 360 graders skybar är makalös. Väl värd ett besök i sig.

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack EliMal
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations på Millennium Hilton Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2018
Google-översättning

Dear EliMal,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

Please accept my apologies for what may have been perceived as abrupt behavior from some of our staff when dealing with your concerns. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 januari 2018

Rum på 22 våningen med utsikt mot floden och gamla staden.
Smakfull med modern design.
Trevlig och uppmärksam personal.
Mycket god frukost
Fantastisk pool och relaxområde på fjärde våningen
Mycket bra läge med egen båtservice till skytrain. Går var 20:e min till sen kväll.
Missa inte baren 360 högst upp med utsikt inne och ute

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste med vänner
Tack Kerstin A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations på Millennium Hilton Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2018
Google-översättning

Dear Kerstin A,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are pleased to learn that you have enjoyed our pool with views and restaurants with superb dining and top location. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Dåligt med information vid ankomst av allmäna utrymmen samt vad som ingick eller inte ingick till rummet.
Uselt internet som knappt gick att använda över huvud taget.
För att vara ett Hilton hotell och 5 sjärnigt så är inte detta i bra klass alls.

Datum för vistelsen: december 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack tkarlss0n
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations på Millennium Hilton Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2018
Google-översättning

Dear tkarlss0n,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

I do apologies for what may have been perceived as lack of attention and information informed from my staff. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 januari 2017

Har bott på detta hotell vid ett flertal tillfällen och har alltid uppskattat servicen och utsmyckningen, blomsterarrangemang etc. Men allt detta saknades nu. Vid incheckning möttes vi av en uttråkad receptionist, Hilton gör reklam för sin app där gästen kan välja rum några dagar före vistelsen, vi gjorde detta, men det valda rummet på 25:vån var plötsligt ej tillgängligt, så vi fick ett rum på 10:e vån istället, men efter en lång protest så blev det 20;e vån.
De flesta gäster vill ha utsikt när de bor på detta hotell, Som sagt! Atmosfären har förändrats här, de anställda här, hälsade sällan på mig som gäst, och det är ytterst ovanligt på hotell i Thailand.

Rumstips: Välj ett högt beläget rum för utsiktens skull.
Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Bjorn G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Millennium Hilt... H, Director of Operations på Millennium Hilton Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2017
Google-översättning

Dear Bjorn G,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 augusti 2016

Ett klart favorithotell. Rummen har en underbar utsikt över staden och floden. Frukosten är fantastisk, precis som det mesta på det här hotellet. Skybaren bör besökas, om bara för panaramautsikten. Personalen ger bra service, och är hjälpsamma. Att ligga vid poolen och titta ut över stan ger bra avkoppling

Rumstips: Ju högre upp desto bättre
Datum för vistelsen: juni 2016
  • Restyp: Reste ensam
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Braintravelxxx
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Josef M, Director of Operations på Millennium Hilton Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2016
Google-översättning

Dear Braintravelxxx,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us and perfect experience. Your comments towards our beautiful location with the view including room and Three sixty jazz bar, attentive service provide and good relaxation at our pool have been shared with the relevant department heads and team members concerned.

This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen