Öppet i dag: 16:00 - 01:00

från 1 485,29 US$
från 1 485,29 US$
från 94,36 US$
Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Riktigt trevlig och professionell personal, utsikten var underbar! Dock kändes det som en riktig turistfälla, drinkarna kostade minst 5 gånger mer än på andra hotell och så tillkommer servicesavgift på mer procent än vanligt! Har man detta i åtanke så rekommenderas det absolut!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack JesseW_1990
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Utformningen är storslagen, påminner om en gammaldags amerikansk filmscen. Utsikten är bra men inte spektakulär jämfört med andra takbarer. Det som förstörde min upplevelse är att här verkar det enbart handla om pengar. Vi hade redan ätit och ville bara ta en drink i baren för att beskåda utsikt och inte minst inredning. Men redan när vi kom ur hissen blev vi fysiskt ledda i en grupp av en värdinna som tog oss till en annan hiss. Den åkte ner 1-3 våningar till deras champagne rum. Visserligen fint men oerhört dyrt och inte av intresse för oss. När vi gick därifrån leddes vi till en annan bar där man även kunde äta - trots att vi redan sagt vad ville. Först efter en diskussion visade de oss vägen till trappan upp till översta våningen med takbaren. Där försökte vi ta kort men istället blev vi även där vallade av en man som tog kort åt oss. Bra foton men stressigt, skulle hinna med så många som möjligt. När vi väl lyckades ta oss till baren hade entusiasmen nästan lämnat oss. Droppen blev de mycket höga priserna på drinkarna. Eftersom vi inte heller fick någon uppmärksamhet från personalen tittade vi oss omkring och lämnade baren utan att ha smakat en enda drink. Med ett annat bemötande/attityd hade detta kunnat bli en positiv upplevelse men det finns betydligt bättre takbarer att besöka - urvalet är stort i Bangkok.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Patsod
Omdömet skrevs 12 maj 2019 från mobil enhet

Ibland läser man varningar om ”överreklamerade, överprisade” upplevelser men drar dit ändå. Detta var en sån upplevelse. Utsikten från rooftopen var ok. Men absolut ingen wow upplevelse. Ändå kostade en 30cl coca cola över 200kr. En drink ligger på ca 300kr.

Åk istället och ta en drink på grand centrars eller mariott. Finns massor av takbarer överallt som är bättre. Hypen ligger bakom att ”Hangover” filmen spelades in där.

För er alm tänkt att bo på hotellet. Tänk om. Superdyr gammal lyx. Slitet och stora turistgrupper med köer till hissarna.

Gör er själva en tjänst och bo på Siam eller. Ågot annnat fint i samma prisklass.

1  Tack Rick0846
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Otroligt god frukost och skaldjursbuffén på restaurangen. Frukosten serverar maträtter från jordens alla hörn.
Otroligt stort utbud på skaldjur. Pricken över iet är chockladfontän med frukt till dessert

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack kukariamba
Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Kolla upp hur du ska klä dig först! Inga flipflop/sandaler/shorts/tisha. Klä upp dig och var beredd att det kostar minst lika mycket som hemma i Sverige! Men det äe vackert!

Tips, var där vid 18-tiden så får du se solnedgången!

Datum för upplevelsen: januari 2017
1  Tack Y2550GMemmaa