Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde i en natt på detta hotell när vi hade kommit till Bangkok. Kraven vi hade var: Pool, WI-Fi och frukost. Vi bodde i superior-rum. Väldigt lyhört hotell! Slitet men helt okej.
Personalen var väldigt hjälpsamma och trevliga.
Inom 500 meter från hotellet ligger flera, 7/Eleven, apotek, restauranger samt Hooters :)

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Frisk78
Woraburisukhumvit, Front Office Manager på Woraburi Sukhumvit Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2018

Dear Daniel F,
First of all, we would like to take this opportunity to thank you very much for staying and patronage to Woraburi Sukhumvit Hotel & Resort as always.
With our most appreciation on your valuable comment of spending your time and sharing generosity experiences while you were staying at Woraburi Sukhumvit Hotel.
The message has been conveyed to hotel team member for further improvement and development.
They are eager looking forward to welcome and serve you in the near future.

Theera Thongchidchua
fo-sukhumvit@woraburi.com

Omdömet skrevs 26 augusti 2016 från mobil enhet

Rummen är i stort behov av en renovering och nya sängar.
Takpoolen är riktigt nice med en lite bar och lättare mat.
Dom har tuk tuk service som kör ner till hooters mitt emot nana plaza om man vi ta en öl eller om man vill ta skytrain downtown . (Tips jättegod thaimat på restaurang bustop)

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
2  Tack Joggajo
RMWoraburiSukhumvit, Resident Manager på Woraburi Sukhumvit Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2018

Omdömet skrevs 5 mars 2016

Ganska slitna rum men poolområdet var bra. Lite grinig bartender kanske. annars var personalen bra och tuk tuk till sky train gratis. Lugnt då det ligger en bit in på gatan. Frukost var sådär. Maten för övrigt hyfsad. allt som allt ett bra hotell för priset.

• Bodde här: juli 2015, reste med vänner
Tack Magnus H

Dear Valued Guest,

We are appreciated your feedback, Thank you so much.

Omdömet skrevs 13 februari 2016 från mobil enhet

Tittade på hemsidan innan jag bokade och det såg väldigt fräscht och modernt ut. Det är det inte.
Hotellet är slitet och det är lyhört. Jag fick ett rum som stank av rök och fick byta till ett som istället stank avlopp och mögel. Jag valde det senare ändå. Be om rum på en rökfri våning om ni inte gillar röklukt. Vi betalade ca 200 SEK/natt och för det priset ska man väl inte förvänta sig så mycket men jag kände mig ändå lite lurad då hemsidans bilder verkligen var missvisande. Kan inte rekommendera detta hotell eller för den delen att bo på denna gata överhuvudtaget.

Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Tack Anek21

Omdömet skrevs 10 januari 2016 från mobil enhet

Påstår sig själva vara trestjärniga.
Det är dom inte alls.
Borde litat på omdömena från andra resenärer.

Rummet var otroligt slitet och jag fick efter mycket tjafs byta till ett annat rum. Som inte var mycket bättre.

Personalen var ok, men inte mer.

Finns mycket bättre Hotel i samma prisklass i området

Bodde här: februari 2015, reste ensam
Tack Hassegurra59