Spara

från 34,22 US$
från 13,78 US$
från 12,91 US$
Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Vacker liten plats För en fantastisk utsikt över denna helgedom, gå på den övre promenad vägen. Du kan se dansare och de flesta människor som besöker helgedomen som att placera blommor och be. Är du i närheten så ta en titt det är vackert och intressant

Datum för upplevelsen: oktober 2017
1  Tack Laila62
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Det finns egentligen ingenting som skulle kunna motivera ett besök vid vad som framstår som ännu ett misslyckat försök att i den gode Buddhas namn skramla ihop några baht! Ointressant i största allmänhet och bara bortkastad tid. Området runt om är dock både bra och väl känt för sin goda shopping.

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack JBuchwald
Omdömet skrevs 2 februari 2017

Efter bomdådet i augusti 2015 så har platsen blivit alltmer viktig för Thailändare. Här kan du lämna offergåvor och tillbedja Buddha.

Datum för upplevelsen: januari 2017
1  Tack 914h_kana
Omdömet skrevs 15 september 2015

Vacker plats där man nu kan hedra de som omkom vid attentat i augusti 2015. Det var oerhört många människor där när man passerade från vårt hotell Grand Hyatt Erawan precis bredvid.

Datum för upplevelsen: september 2015
Tack Mia5002
Omdömet skrevs 31 juli 2015

Ganska litet tempelområde med i princip en enda helig staty, alltets skapare Brahma. Ofta dansuppvisningar som du kan betala för att få en egen uppvisning av.

Datum för upplevelsen: januari 2015
Tack Swantee