“Bra mat och bra service ”

Palm 18 Bar & Restaurant
Rankad som nr 344 av 13 725 Restauranger i Bangkok
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Khlong Toei
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt middag här. Servicen var jättebra, dem passade verkligen upp på en. Maten kom in fort och smakade bra. Bra priser, inte dyrt men inte heller billigt.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Mallllle

Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Bra och snabb service. Stort utbud av olika rätter. Absolut prisvärt. Tämligen stor restaurang som ändå känns gemytlig och intim. Kan rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2017
Tack jojjen
Omdömet skrevs 10 maj 2016 från mobil enhet

Mycket bra thairestaurang , vällagad mat , goda drinkar , trevlig thai familj som är denna restaurang , snabb fin service och vällagad god mat , prisvänligt ,, prova detta ställe om ni är i närheten .

Datum för besöket: april 2016
Tack c c
Omdömet skrevs 8 december 2015 från mobil enhet

Bra service goda drinkar och bra mat. I en mycket trevlig miljö. Bullret från huvudgatan hördes inte.
Kan verkligen rekommendera

Datum för besöket: december 2015
Tack Jon T
Omdömet skrevs 5 november 2015

Mysigt och trevligt ställe.
Kan bara tala gott om detta ställe.
Ser ut som ett thaihak och smakar gudomligt got.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack jonas n

Resenärer som tittade på Palm 18 Bar & Restaurant tittade också på

Bangkok, Thailand

Besökt Palm 18 Bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!